lifeinmyownway

Alla inlägg under oktober 2012

Av Ellen - 26 oktober 2012 21:41

 

Yeeeeaah! Jag redigerar ju sååå noga också...

Av Ellen - 26 oktober 2012 21:29

Så blir det när jag har tråkigt! Hahah.. Det är tv:n ni hör  



 

Av Ellen - 26 oktober 2012 16:45

Hej! Just nu sitter jag hos pappa.. Och dampar på Blers blogginlägg! Asså vad fan är det du inte fattar?! Du gillar han, han gillar dig. WHAT´S THE FUCKING PROBLEM?! Du är trög assååå.


Idag hade jag hemkunskap! Det var askul för vi var bara 6 stycken och vi fick göra äppelpaj, hahah  Det roliga var inte att göra äppelpaj, utan att den andra halvan har bara fått steka äpplen och ta vaniljsås på. Och vi fick göra äppelpaj med vaniljsås, hahah. Asså jag älskar när jag får braiga saker..


NU ÄR DET HÖSTLOOOV! Asskönt! På lovet ska jag inte göra så mycket... Träffa min storasyster (igen, hahah), mina kusiner, kanske min mormor och morfar och sen ska jag och mamma åka till ullared om jag minns rätt... Hahah asså jag har glömt när det är vi ska! Har faktiskt ingen aning. Kanske i november... Eller december? Ja... Som ni märker har jag ingen aning.... Men det här är det jag har bestämt då.. Det kommer väl fler saker jag ska göra  


Föresten så är jag sjuk... AAAAASförkyld, ont i huvudet och ont i halsen! Perfekt tajmat också... Till höstlovet. Asså bajs. Jag är så jävla täppt i näsan just nu så när jag säger V låter det som om jag säger B... Men jag har ändå varit aspigg idag  Konstigt men bra, hah!


Nu ska jag dra! Puuuusss.


     

Av Ellen - 26 oktober 2012 10:14

Hej på er! Det är Blerina här! Hinner inte blogga så mycket men tänkte bara säga att jag är ledig, Ellen har redan berättat varför.... Jag har precis duschat och ska börja göra mig i ordning    Jag kom på att dom kommer äta chokladbollar idag och det kommer inte jag!!! Men sen kom jag på att jag får äta massa andra godsaker    Jaja, det jag tänkte säga är att  jag är JÄTTEKÄÄÄR!!!!!!    Asså jag är jättekonstig nu för tiden, jag har varit kär förut men aldrig såhär kär.... Har ni varit med om att den ni är kär i är så söt så att han/hon blir ful? Det blir den jag är kär i iaf! HAHAHA    Ni kommer säkert tycka jag är helt cpad men jaja.... Skriv gärna kommentarer om vad jag ska göra!!!! Puss på er   


Av Ellen - 26 oktober 2012 06:53

Godmorgon! Idag är jag uppe tidigt. Jag HATAR att gå upp ur sängen men asså när jag väl har gjort det så är det skönt att vara uppe tidigt! Tycker jag i alla fall... Man kan ta det lugnt och slippa stressa liksom  


Jag gick upp halv 6 (!!!) och gick och duschade. Och nu sitter jag här haha... Men idag är Bler inte i skolan  Hon ska fira nån muslimisk högtid typ... Men jag har ju andra att vara med så det är ju lugnt hahaha  Sen ska en av mina lärare också sluta så vi har gjort en låt till henne, sen har några i klassen bakat chokladbollar och så har vi gjort ett kort HAHAHHA! Sången är helt failad. Bah: "När vi sjöng i matsalen och sen åt vi glass!"... Men resten är bra iallafall, hehe...


Asså igår snöade det! Jag och min storasyster satt inne på ett café och jag kollade ut och bah: DET SNÖAR! 

Hahah då har ni fått veta min snö-upplevelse!


Nu ska jag snart äta frukost sen ska jag väl dra, hehe. Börjar 20 över åtta som vanligt typ? Men hejdå!


Så såg det typ ut, hahahahah.  



Av Ellen - 24 oktober 2012 18:30

Hej! Idag i skolan hade vi prov... Musikprov. Gick rätt bra.. Tror jag. Men skit i det! Hahah, asså jag orkar inte skriva om sånna tråkiga saker, jag blir deprimerad  


Men imon ska jag till min storasyster! Jag åker alltid dit varannan torsdag, haha! Men jag kom på en grej! På alla andra  dagar jag skulle till henne har jag typ sprungit hem, skyyyyndat mig till bussen och hoppat på... Jag ni fattar. Men nu kom jag på att jag kan ta bussen som går vid skolan så slipper jag stressa hem på typ 5 minuter innan bussen går  Sen behöver jag inte ta med väskan till henne heller för jag behöver inte ta med nått till skolan på fredag så jag lämnar väskan i skåpet! Sååå smart är jag haha  


Men nu ska jag redigera lite kort och så! Vi hörs imorgon kväll tror jag! Puuuuuss!


            Det ser ju typ ut såhär ute nu! Eller inte.....

Av Ellen - 23 oktober 2012 10:45

Godmorgon! Idag har jag sovmorgon! Sååå skönt! Vi börjar typ 12. Jag behövde inte ens ställa väckarklockan eller nått sånt. Jag bara vaknade av mig själv typ helt utvilad! Så nu ska jag bara ta det lugnt! Har tränat lite till ett prov vi har imon, så jag ska väl fortsätta med det. Men efter det ska jag göra mig iordning och så!


Asså är det bara jag som längtar ASMYCKET till snö, vinter och jul? Det är ju så jävla myyysigt! Jag älskar vintern! Ha på sig varma kläder, sitta inne och mysa, lucia, jul, jullov, min födelsedag... Men hur mysigt är det inte att sitta inne där det är varmt och kolla ut och det snöar? Men det behöver inte komma snö om det inte lägger sig lite på träden för det är sååå fint! Hahahahaha, vilket fint inlägg det här blev... Jag är en jävla poesi-människa ibland asså... 

Men nu måste jag dra! Pusshej!


                                       



                       

                                                        


Av Ellen - 22 oktober 2012 19:14

Jag hinner inte blogga nu. Ska göra läxor. Har prov på onsdag sen har jag en till läxa till på onsdag. Sen har jag massa andra jag inte ens orkar tänka på... Asså jag orkar inte, haha... Jag är så jävla stressad! Fyfan, nu måste lugna ner mig.. Vi hörs, puss!


 

Åååååh, vad fin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111!!!!!!!!!
!!!!111!!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!!!!!!11

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards