lifeinmyownway

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Ellen - 5 oktober 2012 23:50

Redigerade mina ögon innan... Väldigt fint blev det... Eller inte. Mina riktiga ser ju helt gråa ut?!


 

Av Ellen - 5 oktober 2012 15:30

Hellooooo! Äntligen fredag! Såå skönt... Min lillebror ska sova hos pappa också, så jag slipper bli irriterad på honom, hehe  Så jag och mamma är ensamma och vi ska äta frukt doppad i choklad! Yummy  


Asså jag vet inte vad som har hänt med mamma... Hon köper goda saker! För en gångs skull. Hehe. Nej men hon är ett nyttighetsfreak typ.


Och sen kom hon in till mig med nötter och coca cola, jag bah: Vad ska du berätta?

Haha, nej men asså det var typ när mamma och pappa skilde sig. Dom typ såhär försökte göra den bästa dagen för oss innan dom berättade på kvällen, liksom. Så varje gång nån gör nått snällt för mig nu, tänker jag alltid att det är nått dom ska berätta. Inte alltid såklart... Inte med kompisar och så men typ mina föräldrar..

Detta är inget jag tycker är jobbigt att prata om som ni kanske märker, hehe. Tycker mest det var bra att dom skilde sig...


Men nu ska vi inte deppa  Mina vänner är faktiskt bäst och jag har världens bästa storasyster som jag kan prata om allt med, så varför vara ledsen?  


Men jag ska dra nu! Puss!


                                                       

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards