lifeinmyownway

Alla inlägg den 6 oktober 2012

---

Av Ellen - 6 oktober 2012 21:00

Av Ellen - 6 oktober 2012 17:45

Om du skriker i 8 år, 7 månader och 6 dagar har du producerat tillräckligt med energi för att värma en kopp kaffe. (Men jaha..?)

Om du fjärtar oavbrutet i 6 år och 9 månader, är gasen som produceras tillräckligt för att skapa energin av en atombomb. (Ska jag göra...)

Det mänskliga hjärtat skapar nog tryck när det pumpar runt i kroppen att spruta blod i 30 fot. (...Va?)

En kackerlacka kan leva i nio dagar utan huvud innan den dör av svält. (Åååh jag vill vara en kackerlacka)

Om du bankar ditt huvud in i väggen gör du av med 150 kalorier i timmen. (Bra tips!)

Hannen hos vandrande pinnar kan inte para sig när dennes huvud är fast vid kroppen. Honan tar initiativet till sex och rycker bort hanens huvud. (Hahaha, vafan?)

En loppa kan hoppa 350 gånger sin kroppslängd. Det är som att en människa hoppar längden av en fotbollsplan. (...)

Havskatten har över 27000 smaklökar. (Men bajs vad tråkigt)

Några lejon parar sig över 50 gånger om dagen. (Haha...)

Fjärilar smakar med fötterna. (Jag med!)

Den starkaste muskel i kroppen är tungan. (Hehe...? )

Högerhänta lever i genomsnitt nio år längre än vänsterhänta. (Uuuuuh, vad bra ;))

Elefanter är de enda djur som inte kan hoppa. (Okeeej)

En katts urin lyser under svart ljus. (Hahaha jag dör.)

En struts öga är större än dess hjärna. (Men Bler, jag visste inte att du var en struts..?)

Sjöstjärnor har ingen hjärna. (Är du en sjöstjärna nu också?! Bestäm dig..)

Isbjörnar är vänsterhänta. (Bli högerhänta så lever ni längre)

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards