lifeinmyownway

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Ellen - 3 oktober 2012 20:45

Av Ellen - 3 oktober 2012 13:49

Helloooo! Bler är här nu :) Alicia kommer nu! Haha, hon plingade på precis ;) Men jag måste gå! Hehe, puuuuss <3

Av Ellen - 3 oktober 2012 11:24

Igår var jag ju somsagt på läger med klassen! Det var jättekul och mysigt. Speciellt i slutet! Vi har "kommit varandra nära" snabbt, hehe. Jag vet inte hur jag ska förklara men lärarna säger också det. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga men  det känns inte som om vi träffades för bara 1-2 månader sen, det känns som vi har känt varandra i flera år. VÄRLDENS BÄSTA KLASS ÄR DET 


Men nu ska jag berätta vad vi gjorde: Först åkte vi ju buss dit och vi fick gå typ 7 km.. Blää. Men det gick rätt snabbt ändå  För vi hade en tipspromenad på vägen och vi fikade också, hehe.

Sen när vi kom framvar det några hus och massa träd hahah... Och sen var det typ "tävling", asså frågorna på tipspromenaden var typ: Vem har störst lungor? 1. Ellen, X.Blerina, 2. Hatice. Och så fick jag, Blerina och Hatice blåsa upp ballonger tills dom spräcktes och sånt. Och så var det typ vem som kunde äta en kokosboll snabbast, eller vem som kunde hoppa säck snabbast eller vem som kunde äta upp ett godissnöre snabbast och sånt! Det var kul, hihi  

Och sen var det andra övningar som jag inte orkar berätta om haha..

Men sen på kvällen när det hade blivit mörkt grillade vi korv, och sen gick vi en "kompisrunda" eller vad dom nu kallade det. Man gick i skogen och det var ASMÖRKT och alla var typ asrädda. Sen fick man gå en och en eller så fick man gå två och två och så. Först gick jag själv men den som var framför mig bah: Ellen? Så då gick vi tillsammans, hehe  Det var sånna här marchaller eller vad fan dom heter så man såg liiite. Men asså DET HÄR LÅTER ASTRÅKIGT och inte alls mysigt  eller nått sånt men det var det, hehe.. Men datan är jätteseg så det tar typ 5 minuter att skriva ett ord... Men i alla fall. Sen när man kom fram satt alla där vi en brasa och var ASTYSTA, sen när alla hade kommit skickade man runt en sten och när man hade den fick man prata. Och några typ grät nästan och alla tyckte att vi hade en asbra klass, o.s.v HAHAHAHA asså jag döööööööör vad konstigt inlägg. Man fattar ingenting! Men det behövs inte för alla som var där vet hur det var. Love you!  


Men nu väntar jag på att Blerina och Alicia ska komma så vi kan kolla på film och baka och så! Puuss hörs sen!


 

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards