lifeinmyownway

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Ellen - 15 oktober 2012 20:30

Ska inte gå och lägga mig än såklart, för jag har läxor att göra... Men det här är i alla fall sista inlägget jag gör för idag!


Idag har varit en helt vanlig dag... Hade först NO, sen hade vi håltimma i typ 2 timmar, sen hade vi matte men vi gjorde aldrig nån matte... Han visade bara nån Teknik-grej. Sen hade vi musik och sist NO! Ja, vi har NO två gånger på måndagar! It sucks... Men jaja. Typ alla andra tjejer i min klass (vi är typ bara tjejer i klassen. Bara 2 killar hahaha) tog den där sprutan mot livmoderhalscancer. Men jag tog inte den. I alla fall så fick jag gå med två tjejer in till skolsköterskan och hålla dom i handen, haha! Så gulligt. Men det skulle jag nog också vilja om jag skulle tagit den  

Sen kändes det som om jag hade tagit sprutan ändå, för jag hade ont i armen, mådde illa och hade ont i huvudet... WEIRD! Men jaja  


Nu ska jag göra läxan, sen ska jag sova! Puss och godnatt  


 

Men ÅÅÅÅH vad proffsiga och bra kort du tar Bler! Hehehe....



Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards