lifeinmyownway

Alla inlägg den 4 oktober 2012

-

Av Ellen - 4 oktober 2012 19:30

 


 


 

Av Ellen - 4 oktober 2012 18:40

Hello! Idag är det ju kanelbulle-dagen, eller vad det nu heter  Så vi åkte och köpte kanelbullar på Ica. Men vi ska baka också, hehe. Men jag ville ha köpta för dom är myyycket godare! Dom är typ knapriga på utsidan och kletiga imitten! Och så är dom så varma... Åååååh vad gott  


Men det är typ det jag har gjort! Haha.. Nej men jag ska göra lite läxor och sånt snart! Baaaajjjsssssssss. 


Och bara så ni vet så kommer jag få sånna här damp-attacker ibland. Asså typ att jag gör asmåga utropstecken eller att jag typ skriver: HEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJSSSSSSSSSSSSSSAAAAAA
ANNNNNNN! Men jag vet inte varför jag gör så... Jag bara skriver det som kommer först upp i huvudet. Det är därför mina inlägg äger skiten ur alla  Haha, nej men det är så jag gör, hehe. Ville bara säga det. Men hejdååå!

 

   

Av Ellen - 4 oktober 2012 10:36

Hej! Nu sitter jag i omklädningsrummet, dom har haft gympa men jag var inte med för jag hade innegympakläder och dom var ute ;) tur för mig, hehe ;) vi pratar om kameror, jag och en kompis har likadana, Canon EOS 1100 D typ. Den är bra den ;)


Igår var jag ju med Alicia och Blerina. Vi bakade äppelpaj och kollade film :) men nu måste jag dra! Puuuuss


Målade naglarna lite snabbt igår bara ;)

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards