lifeinmyownway

Alla inlägg under december 2012

Av Ellen - 31 december 2012 17:40

Nu går vi till de vi ska fira hos! Vi var hos mormor och morfar innan för de bor typ 3 minuter ifrån de vi ska fira hos!
Men det kommer säääkert minst ett till inlägg idag! Annars hörs vi nästa år! Puuuuuuss

Av Ellen - 31 december 2012 14:42

Hej! Dom vi firar nyår med bor i Skövde (som typ hela min släkt), så vi är på väg dit nu!
Aja skulle bara säga det... Kommer nog nått mer inlägg på vägen!

Bjuder på en bild min lillebror tog nyss, hahah ;)

Av Ellen - 31 december 2012 12:06

Godmorgon! Har precis duschat och sånt... Ska snart börja göra mig iordning.
Men jag har sån jävla huvudvärk! Har haft det enda sen igårkväll/eftermiddag... Så jag fick gå upp på natten och ta Alvedon och sånt.. INTE KUL. Särskilt inte på nyårsafton. Men ja, vi får hoppas att det går över!
Nä, nu ska jag äta frukost och göra mig iordning! Hörs senare. Puss!

Min vackra lillebror..

Av Ellen - 31 december 2012 00:21

Hahaha målade dom bara lite snabbt... Är inte riktigt klar med dom heller.. Men ja, det blev inte för mycket eller för lite. Lagom tycker jag ;)

Nu ska jag fortsätta chatta med folk! Är social på Kik, ellenzeipel.

Godnatt <3

Av Ellen - 30 december 2012 22:00

Asså jag hade glömt det? Kom på det idag hahahaha... Men vi ska iallafall fira nyår hos dom vi typ alltid firar hos! Det är mammas två kompisar, och deras familjer. Tjejen är lika gammal som mig, de andra tre är killar. En är 11 dom andra är 6 tror jag..?

Men som jag sa så firar vi alltid nyår med dom! Så det ska bli kul...


Men jag blev lite chockad när jag kom på att det är sista dan på året imon! Hahaha... Men jag ser fram emot 2013! Och jag ser verkligen fram emot att säga hejdå till 2012 också...


Men inläggen kommer typ som vanligt imon tror jag... Ska försäka iallafall! 


   

Av Ellen - 30 december 2012 19:56

Idag igen hahahah... Men nu kollar jag på Breaking Dawn - Part 2... Eftersom jag blev sjuk när vi skulle kolla på den på bio.
Men nu ska jag fortsätta kolla på filmen, så hörs vi efter det med ett inlägg om nyår eller nått, haha. Pusshej!

Av Ellen - 30 december 2012 13:23

Jag vet att bilden är gammal, men det skiter jag iiiiiiii.

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards