lifeinmyownway

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Ellen - 7 december 2012 19:34

...tills jag ska få en ny mobil! HAHAHAH.. Jag kommer sitta med den hela julaftonen, hehe. Bara för att jag är en sån efterbliven nörd.


Idag har varit en helt okej dag... Först hade vi luciaövning från klockan 08.15 - 11.00 Sen hade vi engelska-prov, efter det hade vi lunch.. Hahahha, det var askul dååå. Hahah, jaja, jag orkar inte berätta men ni som var med fattar, hehe.

Sen hade vi idrott (skridskor) och efter det hemkunskap. Vi bakade pepparkakor. Jag och Liljana gjorde egna former eller så. Med kniv asså. Vi gjorde typ Patrik i svampbob, sen försökte vi göra själva svampbob... Men det gick ju lagom bra, hehe. Sen gjorde vi lite andra figurer som t.ex spöken, svampar och bokstäver... Allt blev jättefint och absoluuut inte bränt. Inte alls. Nej men vi kan säga såhär: Degen var 100 gånger godare.

Sen satt vi kvar jättelänge på hemkunskapen och pratade och sånt... Det var redigt med kul. HAHA det lät bra.


Nu har vi precis ätit pizza och nu ska vi äta godis och chips och sånt! Hejdååååå!


 

Älskar den bilden. HAHAHHA.



Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards