lifeinmyownway

Alla inlägg den 29 december 2012

Av Ellen - 29 december 2012 22:19

Med en sån här penna... Asså fransk manikyr... Har mallar också så det blir jämnt, men jag har gjort utan också fast med vanligt nagellack och det har ju gått bra. Så jag hoppas det gör det nu med ?
Har aldrig använt en sån penna innan så vi får se hur det går. Bild kommer kanske sen! Puss sålänge.

 

Av Ellen - 29 december 2012 17:27

Tjena tjena! Just nu sitter jag i min lillebrors rum och kollar på Twilight-filmerna! Har de första 3 på dvd, och dom andra kan jag kolla på på datan :)
Äter choklad med! Lyxig skit, hahaha ;)

Hörs senare! Puss.

Av Ellen - 29 december 2012 15:05

Halloooj! Äntligen funkar mobilen som den ska! Fyfan vad trött jag blev på att ingenting funkade! Problem, problem, problem...

Bloggplatsens app var det första jag laddade ner hahah... Men jag vet ju hur man använder den eftersom jag har bloggat från Blerinas mobil :) Så det är ju braaa!

På tal om Blerina, så ska vi kaaanske göra nått idag! Hon kanske kommer hit eller så drar jag till henne. Vi får se, men jag skulle bli glad om hon vill/orkar iallafall <3 Måste ju ha lite hjälp med mobilen m.m Dessutom så är hon skitrolig att vara med!

Räcker det med fjäsk nu Bler? Hahaha, men det var sant iallafaaall <3

Hörs sen! Puuuuuss.

Hahah asså fråga mig inte varför jag tog kort på det... Men tog på det som låg närmast till hands HAHAHA ;)

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards