lifeinmyownway

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Ellen - 16 december 2012 22:06

Hej! Jag mår faktiskt jättedåligt! Så idag har jag bara vilat... Bler skulle kanske kommit hit, men det blev inte så nu då eftersom jag är sjuk... 


Idag har jag bara suttit hemma och kollat på film typ... Har faktiskt inte suttit vid datan nångång, OMG! Hehehe nej men lite ovanligt faktiskt.


Vet inte om jag går till skolan imon... Men man mår ju typ alltid dåligare på kvällen så det kanske blir bättre imon? Får hoppas det... Annars går jag bara på första lektionen och ser hur jag känner mig, så får jag väl gå hem om jag inte orkar? Det är ju bättre det än att smitta alla?


Nu måste jag snart gå och lägga mig. Så jag blir frisk... Men vi hörs! Puuuuuuuuuuuuuss och godnatt.


 

Jag älskar den här bilden... Får mig att tänka på vår och sommar nu när det är så snöigt ute, hehe.

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards