lifeinmyownway

Alla inlägg den 23 december 2012

Av Ellen - 23 december 2012 22:51

                         


Hahahah är inte nöjd med nån av dom... Men jaja... Lite nya bilder iallafall!


Av Ellen - 23 december 2012 14:28

Omisgåmis är mitt nya ord. Betyder samma sak som OMG.


And aj think it´s rilly fanny! Längtar som fan, hehe. Vill ha en ny mobil nuuuu. Men dom har inte köpt ett skal till den? Hahah, asså jag kommer dö av försiktighet... Jag sa till mamma tuuuusen gånger bah: "Jag måste ha ett skal till den också!"

Men sen när jag frågade igår: "Har du köpt nått skal?" Hon bah: "Skulle du ha ett skal? Vi får köpa det i mellandagarna istället!"

ASSÅ VA? Döv person.se.


Ska nog ta lite foton snart! Men jag orkar inte gå ut, hahaha... Får ta inne istället? Hahaha inte lika bra, men vad finns det att ta kort på ute då? Ett träd med snö på. OMG vad fint...? Sen har det ju redan börjat bli mörkt också, och det är ju inte kul att kolla på helt deprimerande gråa bilder? Tycker inte jag iallafall... 

Men sen när det är riktigt mörkt ute kan jag ta kort här inne, för vi har alltid typ tusen ljus tända.. Så det blir lite mysigt! Hahah...


Så dom bilderna kommer nog upp senare! Sen när jag har fått min Iphone, tror jag nog att jag kommer uppskatta min systemkamera mer. Asså att jag nog kommer vilja ta mer kort med den... Hahaha, vet inte om ni fattade det där, men jag vet inte hur jag ska förklara. 


Vi hörs senare! Puuuuuuuussss.


 

Hahahah tyckte det var gullig...



Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards