lifeinmyownway

Alla inlägg under oktober 2012

Av Ellen - 31 oktober 2012 10:01

Ska om typ en timme ta en buss till min storasyster. Hahaha.. Asså det känns som om jag alltid åker dit typ! Men det är iallafall jättekul  


Så jag ska börja göra mig iordning. Jag vet inte om jag kommer blogga mer... För jag kommer nog stanna där till väldigt sent! För alltid när jag ska åka hem när jag har varit där andra gånger så har min storasyster bah: Men Ellen, måste du åka hem nuuuu? Kan du inte stanna lite längre?

Hahaha. Så jag så jag gör det idag då  


Jaja. Vi hörs väl imon! Pusshej.


 

Jag älskar clementin och äter det hela tiden HAHA. Så jag försökte visa det på ett bra sett. Jag lyckades inte.

Av Ellen - 30 oktober 2012 12:16

Eller inte godmorgon kanske... God förmiddag! Eller det är efter 12... Då säger man God eftermiddag va? Eller God dag? Jaja... Jag kan inte sånt där, hehe.


Just nu håller jag på att göra mig iordning! En kompis kommer snart... Vi ska typ gå till min gamla skola, haha? Hon säger att det är typ den finaste skolgården i hela Huskvarna... Man bah: OKEEEEJ? Haha, nej men jag vet inte vad jag babblar om  Egentligen får man inte vara där efter 5 typ, haha. Men mamma jobbar där så jag kan nog fixa det! HAHAH...


Nu ska jag börja fixa mat... Men vi hörs nog senare ikväll, hehe. Puuuuss!


 

AAAAALLTID!

Av Ellen - 29 oktober 2012 23:24

Hahahaha, det tog ju hela dagen  Hahahha, nej men jag började nyss! Ganska nöjd! Bättre än den förra iallafall.


 

Av Ellen - 29 oktober 2012 14:23

Hahahaha, asså det är egentligen inte nödvändigt men jag gör det ändå.. Asså jag ska bara byta en bild! Stör mig på kameran... Det passar inte in HAHAH. 


Jag orkar nog inte blogga mer idag. Jag mår inte bra, men vi hörs säkert imon! Puss


 

Av Ellen - 28 oktober 2012 11:08

Tänkte bara säga det så ingen tror att klockan är 12 nu liksom, hahah..


 

Av Ellen - 27 oktober 2012 21:47

Hahahah jag älskar dom!


                                                         

Av Ellen - 27 oktober 2012 14:58

Och JA, jag gillar Starbar  Och krämen luktar sååå gott! Persika luktar den! Yummyyy!


   

Av Ellen - 27 oktober 2012 13:15

Hej! Jag är verkligen inte på humör för att blogga nu... Är jätteförkyld och mår verkligen inte bra. Är trött som fan, fast jag har sovit 11 timmar inatt. Jag vaknade halv 1... Det enda jag vill göra är att kolla på några filmer och äta godis eller nått sånt. Med filtar och kuddar och sånt med för jag fryser som en jävla nakenhund mitt i vintern.


Men jag är ändå jätteglad, hihihi. Men skit i det! Vi får se hur det går. Om ett tag är jag väl helt förkrossad. 


OMG vilket poetiskt inlägg det här blev! Nej men om ni skulle träffa mig i verkligheten skulle ni fatta att jag inte är sån. Om jag inte typ har magknip... HAHA okej jag ska skärpa mig! 


Mamma är typ och handlar... Och jag måste ringa henne och säga att hon ska köpa lite godis! Men jaja. Vi hörs lite senare för jag kommer säkert sitta här framför datan hela dagen hahahahahha. Så typiskt mig! Nej men nu när jag är sjuk också finns det inte så mycket annat att göra...


Men jag ska headern liiiiiite sen! Lägga till ett löv HAHAHA. Och ta bort ett kort. Det blir nog att ta bort kameran. För jag tycker himlen är så mysig hahahah. Nej men jag kan inte förklara. Jag får en mysig känsla av den iallafall, hehe.


Men vi hörs somsagt senare! Pusshej.


 


Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards