lifeinmyownway

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Ellen - 1 oktober 2012 20:01

Heeeej! Skulle bara blogga lite snabbt, hehe. För det första: Tack Bler för att du bloggade, hihi  

Och för det andra: Imorron är det lägerskola! Jag vet faktiskt inte varför det heter lägerskola men jaja... Vi ska iallafall åka buss dit vid... NÄR FAN SKA VI ÅKA? Hehe. Det ordnar sig nog  Jaja, när vi kommer dit så måste vi gå typ 7 km!!! ORKA! Sen när vi kommer fram... NEJ föresten, vi ska fika på vägen, hehe. När vi kommer fram ska vi typ leka lekar och skit... Asså jag vet inte. Men vi åker typ hem vid 10 på kvällen eller nått sånt. 


Jag är jättestressad för vi ska äta men jag bloggar ändå, hehe..

 


Sen är vi lediga på onsdag!  Då ska jag och Bler typ hyra film, köpa godis och sånt! Myyyysigt! 


Så det blir nog bra! Hörs imon eller på onsdag! PUUUUUUUUUUUUUUUUSSSS!


 

Av Ellen - 1 oktober 2012 17:45

1. Vad heter du? Blerina
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Typ... Sofia, det låter så bra jag eller nej... ALICIA! Alicia skulle jag vilja heta!!
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Agnes...eller nåt albanskt namn som är jättefult KALTRINA, hahah
4. Vilket stjärntecken är du? LEJON!!
5. Vilken årgång är du? 99 ;)
6. Var bor du? I mitt hus ;)
7. Bott utomlands? Nope..
8. Flyttat antal gånger? 1
9. Vart skulle du vilja bo? Där det är varmt och fint! 
10. Vilken skolklass? 
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Har tänkt på det jättelänge, asså det skulle vara jävligt kul att va sångerska men hur kul är det att ha papparazis(stavning?!) efter sig heeeela tiden liksom...
 
UTSEENDE
1. Hur lång är du? 163-164
2. Hur mycket väger du? Det du...
3. Hårfärg och frisyr? Brunt, normalt inte spikrakt fast inte lockigt heller...JÄTTEFUUUULT!!
4. Ögonfärg? Brun :(
5. Mest nöjd med? Inget... nej men typ örat haha. Nej meen.... läpparna får det bli!
6. Minst nöjd med? Tänderna!!
7. Skostorlek? 38-39
8. Glasögon? När jag inte ser på tavlan...
9. Har du några piercingar/tatueringar? 1 hål i varje öra om det räknas ;)
 
FAVORITER
1. Filmer? Twilight, The last song! <3
2. Låtar? Just nu lyssnar jag mycket på: Read all about it och Next to me med Emeli Sandé <3
3. Årstider? Sommar <3
4. Mat/dryck? Sprite och Tacos
6. Färg? Grön!
7. Parfym? Heat Rush-Beyoncé
8. Tv-program? Vet inte.. isåfall Top Model om det räknas ;)
9. Ämne i skolan? Musik och Svenska! <3
10. Sysselsättning? Sjunga och piano! <3
 
KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Skinnjacka ;)
2. Vad använder du just nu för skor? Converse, USA:s flagga!
3. Favoritfärg på kläder? Svart, vit tror jag..
4. Favoritmaterial på kläder? Stickat! ♥
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Vääldigt mycket, ♥
6. Favoritaffärer? GinaTricot och H&M ♥
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Ingen aning..
8. Favoritmärke? ?

 
DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? Mitt emellan ;)
2. Vilken färg på tapeterna? Lila
3. Vilka färger går rummets inredning i övrigt? Svart och vit ;)
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Sängen <3!
5. Vad vill du ändra där inne? Det mesta...
a) Tv? Hoppas på en till jul...
b) Dator? Nope..
c) Radio? Yes!
d) Mobil: Jaoo!
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Ett ålderdomshem, ett dagis, våran uppfart!
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Typ allt jag brukar göra hela dagarna ;)
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Alla som sover över eftersom man kan göra den större(jag vet att det har nåt namn men kommer inte på vad det heter just nu...)
10. Favoritpryl i hemmet? Datorn, sängen, mobilen ;)
 
BLANDAT
Vad har du i din:
a)Jackficka just nu? hörlurar, två läppglans, tugummi, ett halsband och läppsyl ;)
b) Handväska eller liknande just nu? nycklar, läxor, pennor, paraply, lånekort...
3. Vad är du beroende av? Min BÄSTA familj! Och världens bästa ELLEN!!
4. Vilket land kommer du i från? Sverige <3
5. Vad tror du på? Gud.
6. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Muslim..
8. Vad köpte du senast? Kläder ;)
9. Har du nåt husdjur? Nope..
10. Vad bor du i? ett hus ^^
 
GREJER
Plånbok: Ja , en röd!
Tandborste: Ja, rosa,vit <3
Smycken: Klocka, Öronhängen c:
Solglasögon: Vita, gröna och blåa med svarta prickar ;)
Underkläder: Ja? 
Nagellack: Yes, och om ni vill veta exakt hur många... 46 st!!
Jahopp, det här va allt från mig!
Puss på er  <3

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards