lifeinmyownway

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Ellen - 13 oktober 2012 17:43

Vad är det för cpiga bilder Bler har lagt upp?! Jag var inte med på nån av dom.. Jävla bajs är du. Pluuus att hon sa att jag skulle gå av bussen vid ett ställe där jag inte skulle gå av, så jag fick gå aslångt.... HATE YOU!


Men idag var det ju somsagt den där talang-grejen. Och Alicia var asbra! Men eftersom juryn är döva och helt dumma i huvudet så vann hon inte. Men hon var faktiskt bäst!  


Först när vi kom dit hade det inte öppnat så Bler skrev ett inlägg till bloggen, men medans hon tog bilderna öppnade det... Det är därför nästan alla bilder är inomhus  Jaja, sen började det och Alicia sjöng och sååå.. Sen åt vi och blablabla... Asså jag orkar inte förklara. Om du Bler har tråkigt senare ikväll kan du gärna få skriva vad vi gjorde haha   Men det var kul i alla fall! Och sen tog vi bussen hem vid typ fem! Och BLER! Om du har läst såhär långt så menade jag inte det där med att jag hatar dig! Du är en av världens bästa och jag älskar dig!!!


Måste gå nu men vi hörs senare! Puuuuuuuss.

 

Hahaha, asså ignorera mig! Men hon brevid mig är Alicia som sjunger som en jävla guuuud!



 

UUUUUUH, lite av Bler!! Haha....



Haha, dom jag var där med. Plus Bler  

Av Ellen - 13 oktober 2012 10:01

Just nu väntar jag och Blerina att A6 ska öppnas! <3 Här får ni lite bilder....

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards