lifeinmyownway

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Ellen - 19 oktober 2012 22:02

Helloo! Tänkte bara skriva lite om vad det är för konsert jag och min klass ska vara med på imon! Gör det snart hehe. Ska bara skriva lite om dagen...


Jag började halv 9. Då sjöng vi till 10.55 Sen hade vi engelska i typ en halvtimme, sen åt vi mat och sen tog vi bussen till Rosenlundsbadet. Sen badade vi lite och så kom jag hem typ halv 3 eller nått sånt. För jag råkade ta fel buss HAHA så jag fick gå lite längre än vad jag behövde... Och det regnade också. Men jaja  

Hahaha, det där var väldigt kortfattat men jag orkar inte skriva mer. 


Imorgon är det ju en konsert här i Jönköping. Den heter Star for life och jag och min klass ska vara med på den.  Vi (plus fleeera andra skolor) står ju bakom artisterna, vi är alltså kör. Det är cirka 10 låtar vi har fått lära oss, med stämmor och allt sånt. Det är flera 100/1000 eller vad det nu var som står i kören. Och i publiken sitter det flera tusen. Vi ska vara där halv två, men konserten börjar 18.00-20.00 Vi ska öva och sånt innan!

Detta är i Pingstkyrkan här i Jönköping! Det skulle först vara på Spira men Pingstkyrkan är större än Spira. Och det är ju bra för annars skulle alla inte få plats, haha.

Detta är typ en afrikansk grej som vi gör för att samla in pengar till barn i afrika. Så det är många afrikanska låtar vi har fått lära oss!

Dom som ska sjunga är t.ex Panetoz och Timotej! Vi ska alltså stå bakom och köra till dom!

Detta kommer bli askul enligt mig, hehe. Jaja, nu orkar jag inte skriva mer... Men vi hörs imon! Antingen före eller efter eller när vi typ har "rast". Ska övertala Bler att låna hennes mobil och blogga lite, hahah  


Hejdå!!!


 


Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards