lifeinmyownway

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Ellen - 12 oktober 2012 18:55

Fan vad långt du skrev Bler! Haha, asbra  


Men som hon sa så ska vi till A6 imon! Alicia ska ju sjunga. Och som Bler också sa så sjunger hon aaasbra! LYCKA TILL  


Nu sitter jag hos pappa... Jag ska hem senare ikväll. Mormor och morfar är hemma hos oss, men jag hinner inte träffa dom så jättemycket eftersom jag inte är hemma imon men lite träffar jag dom ju! 


Jaja... Vi har ätit precis, hihi. Typ kycklinggryta och ris! Asgott. Just nu chattar jag med några på facebook och lyssnar på musik! 


Juste! Imon eller på söndag ska jag också ta lite höstbilder på löv och sånt, hehe. Vi får se hur bra dom blir...


Jaja, nu ska jag äta lite choklad! Puuuuuuuss!

                                                      


Av Ellen - 12 oktober 2012 15:45

Hej på er! Gissa vem jag är? Haha, nej men det är Blerina   Chattade med Ellen på fejjan, då sa jag att hon skulle blogga men hon orkade inte som vanligt... Så jag tänkte att jag kunde blogga lite. Jag har BAJSTRÅKIGT!! Och då menar jag verkligen BAJSTRÅKIGT!!! Har inget att göra vi slutar typ 13.10 period 1 och 3 men period 2 och 4 slutar vi 15.20 och den perioden börjar nästa vecka och det äger för då har vi hemkunskap som jag ÄLSKAR   Jag kan laga mat i 32 timmar utan att tröttna... Förresten kan man ärva det? För min pappi är kock så jag kanske har ärvt det av han... Jaja, men imon ska vi till A6 (en galleria i Jönköping) med Ellen för att kolla runt lite och för en annan sak... Gissa vad? Okej så lätt är det nog inte... Men Alicia ÄGER FETT PÅ ATT SJUNGA!!! Och hon är typ med på en talangjaktgrejs så vi ska kolla, hon sjunger typ 10.20? Bara så ni vet så är jag och Ellen värsta sömntrutarna och sover till typ 12, men imon får vi väl vakna lite tidigare. Jag kom på en grej, jag HATAR när bloggare skriver så här bah: Jag va med Kajsa, Molly, Sofia och gick till Stoltreskmot.... Som om alla skulle veta vem Kajsa, Molly, Sofia var? Och att veta vem Stoltreskmot  är?! Det är därför jag förklarar, jag skrev inte vem Alicia var för det har Ellen redan gjort men jag skrev om A6... 



TEST:

3 saker jag inte förstår mig på: Varför det finns krig, fattigdom och mobbare....

3 saker som finns på mitt skrivbord: Läxor,läxor och läxor...

3 saker som jag gör just nu: Skriver, lyssnar på musik, chattar <3

3 saker jag vill göra innan jag dör: Hmm... Det här var ju fan svårt, jag skulle nog vilja bli kändis men bara för en dag, åka till ett fattigt land och åka till Tokyo   

3 saker jag kan: Hahah inget... Men va fan är det för cp-fråga jag är ju bäst på allt!!

3 saker jag inte kan: Nej nu ska jag svara allvarligt... Spela tennis, vara normal och hålla tyst en dag! Haha   

3 saker jag tycker du ska lyssna på: Rita Ora, Jessie J och Beyoncé:s röster, fantastiska!   

3 saker jag skulle vilja lära mig: Waila (har ingen aning hur man skriver,hahah men ni fattar säkert), laga bättre mat och vara normalare... fast förresten är livet mycket kulare om man är konstig!

3 saker jag inte gillar med mig själv: HAHAHAAH min rumpa som hänger!!!!!!!

3 favoriträtter: En albansk grejs, tacos och pizza   


Här kommer lite bilder:

                     

Awww, det är så synd om det där med hunden    Men jag måste sticka nu, märkte att det blev ett väldigt långt inlägg men jaja. Puss på er  



Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards