lifeinmyownway

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Ellen - 18 oktober 2012 15:37

Hej! Kom hem från skolan för ett tag sen. Har bara ätit och så... Men jag måste skynda mig att skriva för jag ska till tandläkaren snart. Asså jag visste det inte själv, hehe  Men dom ska typ göra nått. Det är ingen vanlig undersökning eller så, haha. Jag vet faktiskt inte vad dom ska göra... Kanske är bäst så? Så jag inte blir rädd eller nått innan  


Så jag ska dra snart... Men imorron på morgonen har vi musik från klockan 8.30-10.55 Det är för att vi ska träna på sångerna till Star for Life. Det är typ en konsert, men jag kan göra ett inlägg om det senare eller imon! 


Men nu MÅSTE jag åka, haha. Pusshej!


 

Av Ellen - 18 oktober 2012 10:14

Hej, sitter i omklädningsrummet på rosenlund just nu! Dom andra har simmat men jag var inte med... Men jag ska vara med imon! För imon ska vi bada på sista lektionen och då kanske vi kan vara kvar när vi har slutat. Men vi får se hur det blir med det ;) Dom andra är och duschar så jag sitter här och lyssnar på några tjejer som byter om haha ;) Det är faktiskt kul..! 

Vi ska nog snart ta bussen tillbaka till skolan, men vi hörs. Puuuuss


Ååååh vad fin bild jag tog för några veckor sedan, så vacker!

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards