lifeinmyownway

Alla inlägg under juli 2012

Av Ellen - 31 juli 2012 19:44

Det funkar inte att lägga upp dom där jävla skit filmerna!!! Asså jag hatar den här jävla bloggplatsen! ÅÅÅÅH! Jävla skit sida  Nu kommer jag ju aldrig kunna lägga ut filmer. Jaja, nu är det i alla fall inte mitt att det inte funkar.

Jag får helt enkelt svara på frågorna i ett vanligt inlägg. Men fyfan vad tråkigt! Jaja, ni får i alla fall svar? Svaren kommer nog imon på förmiddagen. 


Hoppas det inte gör sååå mycket! Jag ska gott göra er med massa bilder och bra uppdatering  


Hejdå! Nu ska jag inte ta ut all min ilska på er...



Av Ellen - 31 juli 2012 17:57

Hej! Laddar upp filmerna nu! Hoppas allt går som det ska! Det tar en sån jävla tid bara... Det står: Tänk på att stora filer (100 MB eller mer) tar väldigt lång tid att ladda upp! Och mina filmer är över 400 MB, haha.. Men jaja. Nån gång måste dom ju bli klara?  

Eftersom jag ändå inte har nått att göra kan jag väl prata om dagen = ingenting! Nej, men jag har inte gjort så mycket. Har varit och ätit pizza i Gränna with såm pepåls. Haha, guuuud vad rolig jag är! Verkligen...

Det är väl typ det jag har gjort, haha? Jag har varit trött och det är ju faktiskt sommarlov, och då tycker jag man ska vila upp sig så man orkar med skolan sen (Nu lät jag som en lärare, bara så du vet  ), haha. Nej men resten av dagen vet jag inte heller riktigt vad jag ska göra, men det blir väl att chatta med några på ansiktboken eller kolla på film  


Ha det bra så hörs vi sen. Och då kommer (förmodligen) filmerna upp! Puss

Av Ellen - 30 juli 2012 19:18

Hej! Förlåt för att svaren inte kom upp idag! Men jag lovar att dom kommer upp imon! Sorry Bler...


Idag har jag inte gjort så mycket... Åkte och spelade minigolf. Jag förlorade  Sen kom det typ 25 gamlingar där som var typ ett "gäng", haha. Jag vet hur det låter, typ som att det kom några gamlingar med kepsar och guldhalsband och så hade dom en radio på axeln med rappmusik, och så sätter dom ner den på marken och kör lite breakdance och så reser sig alla upp och bah: YEAH! Peace man! Haha, nej men dom var fan ägiga på minigolf! Och dom var assöta! Du skulle sett Bler!  


Nej nu ska jag snart gå hem (Är hos pappa) och äta. Men vi hörs imon! Då kommer svaren! Ha det bra! Pusshej.


  <---- Det var jag när det inte funkade att ladda upp filmen  

Av Ellen - 30 juli 2012 13:11

Svaren får komma sen! Jag hinner verkligen inte nu! FÖRLÅT! Men det går inte just nu.

Dom kommer idag i alla fall. Hörs sen!

Av Ellen - 30 juli 2012 12:25

Videoklippet var för stort när jag skulle ladda upp det. Åååh, jag döör!

Jag får göra en ny då. Den får vara i två delar... Asså, jag orkar inte! Men okejdå.. Allt för er  


Första delen kommer snart!

 

Av Ellen - 30 juli 2012 11:19

Hej! Jag ska när som helst börja svara på frågorna  Den kanske kommer upp om en timme eller så om allt går som jag vill.... Hörs snart, puss.  

Av Ellen - 29 juli 2012 13:39

Helloo! Sitter hos pappa just nu. Jag trodde det var måndag idag, så jag tänkte svara på frågorna nu. Men det får bli imon  Igår gjorde jag inte så mycket... Kollade på film och så  Idag vet jag inte heller vad jag ska göra, haha... Men vi får se!

Bra att det är mer än 15 frågor nu i alla fall! 

Men ååh, vet inte vad jag ska skrivaaa!  Nej lite överdrivet  Men vi hörs senare eller imon! Ska snart hem och äta. Men glöm inte att svara på fråågan!! 

Jaja, jag har inga bilder på den här datan så det får bli ett tråkigt inlägg idag, som vanligt. Nejmen, heeejdå  



Av Ellen - 28 juli 2012 14:30

Hej! Har kommit hem nyss efter att ha paddlat kanot i några timmar. Vi hade såhär tagit med oss mat och massa saker, och sen när vi stannade för att fika började det åska! Så vi tänkte att det var bäst att vi åkte tillbaka så snabbt som möjligt. Men på vägen tillbaka började det ösregna!!! Då menar jag verkligen ösregn för man såg typ bara en meter framför sig för att det regnade så mycket. Vi såg nog asroliga ut när vi kom tillbaka helt dyngsura och försökte dra upp kanoterna på stranden... Det satt typ en hel jävla scout-grupp där också och glodde på oss. Och när jag ändå håller på att klaga, kan ingen uppfinna liiite snyggare flytvästar? Man ser ju ut som en självlysande köttbulle.


Haha, nu ska jag sluta klaga  Resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra... Kanske gå och hyra en film? Får se.

Imorgon svarar jag i alla fall på frågorna! Men det måste vara 15-20 frågor innan jag börjar svara. Nu är det 14.

Ha det bra så hörs vi senare eller imon! Och kom ihåg, svara på frågan här till vänster! Rulla bara ner lite så ser ni den.   Puuuss!



Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards