lifeinmyownway

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Ellen - 21 juli 2012 13:00

Hej!! 


Ja, jag sa ju att jag skulle göra tidsinställda inlägg  SÅ NU KAN DU HA KUL ÄVEN OM JAG INTE ÄR HEMMA. Nej, jag skojar. Har väldigt kul humor känner jag  Nä, men vi får se om det här funkar med tidsinställda inlägg! Fast om det inte gör det ser ju inte ni det här... Då är det onödigt att jag skriver det. HAHA jag döööör vad tråkig jag är just nu  När det här kommer upp på bloggen är jag nog hos mina älskade kusiner  Det kommer nog komma upp ett inlägg varje dag tror jag, så då är det inte helt tomt här medans jag är borta. Väldigt bra start på bloggen, verkligen... Jag startar den sen nästa dag så åker jag i väg i fem dagar utan dator... Haha  Nej, men sen när jag kommer hem bloggar jag bättre!!

Ha det bra sålänge så kommer det upp ett inlägg imon om min kamera!

Puss


Av Ellen - 21 juli 2012 12:23

Hejsan!

Jag sitter i bilen på väg till mina kusiner och bloggar från mammas mobil :) Men ååh, nu säger hon att hon måste ha den :( haha, det här blev ett väldigt konstigt inlägg men det kommer upp ett till om typ en timme :)
Ha det bra!

Kameran behövs ju för en lyckad resa ;) Haha...

Av Ellen - 21 juli 2012 00:12

Hello!


Ska gå och lägga mig snart för vi ska åka rätt tidigt imon... Men tänkte bara säga att jag har en ny header  Men jag vet inte om jag gillar den... Tycker den ska vara större men jaja! Allt kan inte bli perfekt här i livet, ellerhur?  Nej, men den får vara bra nu. 


Ha det bra och sov gott!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards