lifeinmyownway

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Ellen - 22 juli 2012 14:52

Faktiskt riktigt skönt ;) Haha...

Av Ellen - 22 juli 2012 14:33

Hej!

Jag är på väg till mormor och morfar nu och bloggar från mammas mobil :) Jag får bara ha den i 20 minuter :S Knäpp mamma? Ja.
Men appen för bloggplatsen är verkligen jättebra! ;) Min mobil är helt konstig så jag kan inte vara ute på Internet, så det är ju bra att det funkar på mammas :)
Det har varit jättekul hos mina kusiner. Deras kompisar var också där, så vi var sammanlagt 7 barn haha :) Det var helt fullt med madrasser på golvet ;) Dom har en pool i trädgården, men jag badade inte, fråga mej inte varför ;) Det var suuuperbra väder men det var typ bara 19 grader i vattnet :/
Min mamma ska inte stanna hos mormor och morfar så jag kan inte blogga mer från hennes mobil, men ni har ju tidsinställda inlägg att kolla på :) Jag bloggar mer på onsdag när jag kommer hem! Vi kommer nog hem ganska sent, men hur sent vi än kommer hem så lovar jag att blogga :) För jag har inte gjort iordning något tidsinställt inlägg till på onsdag...
Nu tjatar mamma på mej..
Hejdåå!! :*

Vacker bild va? Not...

Av Ellen - 22 juli 2012 13:00

Hejsan!


Som jag har skrivit så älskar jag att fotografera, men jag har inte visat min kamera  Den heter Canon EOS 1100 D. Den är verkligen superbra! Den är bra för nybörjare också, så om du har tänkt att köpa din första systemkamera så tipsar jag om den här! Den är bra för nybörjare just för att den inte har så mycket knappar på baksidan, vilket är bra för då blir det ju inte så rörigt Jag köpte min i Mars tror jag, så jag har bara haft den i några månader  Här kommer bilder på den:

     

 


Ha det bra! Hörs imon  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards