lifeinmyownway

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Ellen - 20 juli 2012 21:10

Hajj, igen...


Men asså tycker ni att jag ska ha den här headern eller den jag hade innan? Asså Bler du vet hur den förra såg ut! Kommentera vad du tycker  


Haha, måste bara berätta en sak. För typ 5 minuter sen kom min lillebror in i mitt rum och bah: "Don´t touch me!" Och sen går han ut direkt. Man bah "Waaaiit, vad hände där?!" Haha, nä men jag fattade inte heller..  


Men okej, vad tycker ni? Den här headern eller den förra? Kan självkklart ha någon annan också men helst vill jag ha en bild med olika bilder i, om ni fattar? Haha. Om det är nån som vet nått bra ställe att göra det på så kan vi jättegärna kommentera det också! Tack!  


Av Ellen - 20 juli 2012 20:30

Helluu!


Är hemma igen, var hos min pappa innan och skrev det förra inlägget  Han har en mycket snabbare dator så det var lättare att göra bloggen där! Men nu är jag hemma igen och skriver på denna sega data...

Fick precis veta att vi ska åka till mina kusiner imon (dom bor i typ falköping), sen på söndag ska jag åka till min mormor och morfar (på sommaren bor dom i en husvagn) tills på onsdag.... Så jag kommer inte kunna blogga på aslänge... Men om det är nån tröst så kommer jag ta massa bilder som jag ska lägga ut när jag kommer hem! Och då kommer det bli jättebra uppdatering! Eller juste, jag kan ju göra några tidsinställda inlägg som dyker upp på bloggen när jag är borta? Hmm... Får se hur jag gör  Men kolla in på bloggen ifall jag har det! 

Nu ska ni få njuta (kul, verkligen) av ett par bilder jag har tagit 

   

Haha, har man tråkigt så har man  


 


Jaja, ska försöka fixa en ny header nu... Vet inte om det kommer bli bra asså  Men vi hörs!

Av Ellen - 20 juli 2012 19:17

Hej!


Tänkte ha en liten presention nu så ni får lära känna mig   


Jag heter Ellen och är 13 år och jag bor i Huskvarna med min familj. Mina föräldrar är skilda men jag bor bara hos min mamma. Varför, tänker jag inte gå in på. Det är personligt. Jag har två syskon, en lillebror som är 11 år och en storasyster som är 22 år. 

Efter sommarlovet kommer jag börja sjuan, i en musikklass  Det kommer jag göra tillsammans med en kompis (vet inte om jag får skriva hennes namn så jag gör inte det), och det kommer bli sååå kul 

På min fritid gillar jag att inte göra nånting (haha), fotografera, lyssna på musik och vara med kompisar!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer men det kommer väl fram i dom andra inläggen  Jag kommer blogga när jag vill och känner för det, inte för att jag måste. Men det kommer nog bli rätt så ofta ändå haha, nolifern som jag är  

Jag har fortfarande inte kommit på om jag ska ha bilder och sånt på mig själv... Man vet ju aldrig om nåt peddo kollar på bloggen och sen börjar stalka mig  Nä, men jag tror det blir att jag lägger ut bilder och så... För jag vill kunna lägga ut videobloggar och sånt! Det blir ju mycket roligare att läsa en blogg om det är videobloggar ibland, ellerhur?  

Och bara så ni vet, headern kommer bli bättre. den här är bara tillfällig  Shit vad mycket smileysar det blev i det här inlägget haha, men jaja. Ha det bra tills vi hörs igen! Tror det blir idag, om inte, så blir det imon! 

Pusshej.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards