lifeinmyownway

Alla inlägg under juli 2012

Av Ellen - 27 juli 2012 21:56

Hej! Just nu sitter jag och målar naglarna  Bild kommer imon...

Men jag fick just reda på att vi typ ska åka och paddla kanot imon så jag vet inte om jag kan svara på frågorna då...? Kanske gör det nån annan dag då  På söndag eller måndag, för på måndag är ingen hemma. Det är ju lite konstigt om man sitter i sitt rum och pratar med sig själv?! Haha... Men glöm inte att ställa mer frågor, även om du har frågat innan kanske du har nån annan på lager?  Sen får ni inte heller glömma att svara på frågan jag har ställt till er här till vänster ! Men jaja, sov så gott så hörs vi imon!


 

En gammal bild...

Av Ellen - 27 juli 2012 19:09

Hejsan! Jag tänkte egentligen bara säga att jag svarar på frågorna imon  Så nu får ni en sista chans att ställa dom frågor ni vill, jag svarar ärligt på alla! Sen när ni ändå håller på kan ju du svara på en fråga? Kolla bara här till vänster så finns det en fråga  


Nej, nu ska jag äta fläskfilé eller nått, hejdå, hörs imon när jag svarar på frågorna! Eller tidigare  Puss 


 


Dammigt? JA!

Av Ellen - 27 juli 2012 13:23

Haj på daj! Just nu är jag på stranden för det är ju bra väder idag med :D
Jag tänkte bara säga det så hörs vi snart! Glöm inte att skriva frågor till frågestunden här under! Jag svarar på frågorna idag eller imon. Puss

Av Ellen - 26 juli 2012 19:03

Hej igen! Jag tänkte ha en frågestund, så ställ så många frågor du vill i kommentarerna! Jag svarar på frågorna i ett videoinlägg imon eller nått sånt, så kom på frågor så svarar jag på alla!  


 

Ha det bra!  


Av Ellen - 26 juli 2012 18:47

Hej! 


Jag har varit på stranden hela dagen så jag har inte kunnat blogga, men det har ju varit suuuperbra väder idag, typ 27 grader och sol  Det kommer nog bli nått liknande imon också så det är ju goodiloodi  

Nej men jag tänkte lägga upp lite bilder från den senaste veckan. Dom är nog inte så intressanta men det får la gå bra.


   

På väg till mina kusiner   


   

Mormor och morfars husvagn.


            

 



Hörs sen, puss!


Av Ellen - 25 juli 2012 23:51

Hejsan, jag kom hem för typ en timme sen och nu sitter jag och chattar med några på facebook   Bland annat Blerina som tjatar på mig att jag ska blogga... Såå, ÄR DU NÖJD?!   

Nej men jag har tänkt att ha en liten frågestund där jag svarar på alla frågor i ett videoinlägg, så kom på några frågor redan nu och kommentera det i det inlägget där jag skriver att ni ska ställa frågor   

 


Nej nu är jag trööött och ska snart gå och lägga mig men jag bjuder på en bild sålänge! Godnatt!!  


 



Av Ellen - 25 juli 2012 21:03

Helluuu!

Är på väg hem nu! Vi kommer nog hem typ halv 11 och jag vet inte om jag kommer hinna blogga... Men om jag gör det så kommer det några meningslösa bilder på blommor och sånt skit ;) nej men vi hoppas att jag hinner det :)
Ha det bra så hörs vi förhoppningsvis sen! Puss

Läser den här boken igen ;) Har fortsättningen också men jag läser om dom :) (ursäkta för den suddiga bilden)

Av Ellen - 24 juli 2012 13:00

Hej på dig! 


Vet inte riktigt vad jag ska skriva så ni får se lite bilder  Haha, måste bara visa en sak som jag skrev när jag var typ 5... 


    


Ursäkta dammet men ingen har rört den på 8 år så det är kanske förståligt?  


 


Hahahaha, jag dör...


 

Jaadu, vilken intressant nyhet?


 

Asså hahaha! Från ingenstans bara: En gång gick jag och mamma och kollade om vattenspridan var avstängd. Man bah: Jaha! Men gud vad roligt!  


Puss!

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards