lifeinmyownway

Direktlänk till inlägg 31 juli 2012

Laddar upp dom nu!

Av Ellen - 31 juli 2012 17:57

Hej! Laddar upp filmerna nu! Hoppas allt går som det ska! Det tar en sån jävla tid bara... Det står: Tänk på att stora filer (100 MB eller mer) tar väldigt lång tid att ladda upp! Och mina filmer är över 400 MB, haha.. Men jaja. Nån gång måste dom ju bli klara?  

Eftersom jag ändå inte har nått att göra kan jag väl prata om dagen = ingenting! Nej, men jag har inte gjort så mycket. Har varit och ätit pizza i Gränna with såm pepåls. Haha, guuuud vad rolig jag är! Verkligen...

Det är väl typ det jag har gjort, haha? Jag har varit trött och det är ju faktiskt sommarlov, och då tycker jag man ska vila upp sig så man orkar med skolan sen (Nu lät jag som en lärare, bara så du vet  ), haha. Nej men resten av dagen vet jag inte heller riktigt vad jag ska göra, men det blir väl att chatta med några på ansiktboken eller kolla på film  


Ha det bra så hörs vi sen. Och då kommer (förmodligen) filmerna upp! Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 30 december 2013 13:30

Av Ellen - 10 februari 2013 01:30

Hej! Jag och Blerina kände att vi ville ha en blogg tillsammans igen, så vi gjorde en. Jag kommer inte blogga här mer, men bloggen kommer vara kvar för det är askul att kolla på vad man skrev för längesen hahaha... Men jag hoppas att ni kommer forts...

Av Ellen - 9 februari 2013 21:39

Av Ellen - 9 februari 2013 17:34

Halloj! Sitter och äter tårta med mina syskon och mamma... Jag, min lillebror, min storasyster och hennes dotter tog massa kort innan. Skitkul. Vi tog med min systemkamera, och jag orkar inte ladda över dom på datan för jag är Sveriges lataste m...

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards