lifeinmyownway

Alla inlägg under november 2012

-

Av Ellen - 10 november 2012 23:44

Av Ellen - 10 november 2012 20:46

ASSÅ ÅÅÅÅH! Jag har inget favoritställe! Jag kan iallafall säga att det stället jag hatar mest är staden jag bor i. 

Men jaja, mitt favorit"ställe" är väl typ när jag är med mina kompisar eller med min storasyster. Det är ju inget ställe men jaja... 


Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer HAHAH. Vi hörs imon när jag skriver om en vän som bor långt bort!


 

Fråga mig inte tack...

Av Ellen - 10 november 2012 12:44

HAHAHAHAH vad seeeeg jag ser ut!
 

Av Ellen - 9 november 2012 19:46

Asså jag fattar inte? Menar dom skolväska eller? Jaja. Jag tar det iallafall. Hm.. Jag har läxor, läxor och läxor. Nej men typ. Jag har bara massa mappar och skit! Inget kul iallafall. Så det här var en onödig "fråga"...


Asså det här blev ju jättekort. Men jaja. Vad ska jag skriva liksom?! HEJDÅ.

Av Ellen - 9 november 2012 19:07

Ska skriva om mina kompisar... Men jag orkar inte skriva värsta beskrivningen. Jag lägger ut bilder på 3 stycken men jag har såklart fler!


 

This is Blerina! Nu får ni äntligen se en bild på henne! Hon sa det själv så det är inget olagligt som händer här... HAHA. Nej men jag vet inte vad jag ska skriva... Just nu hatar jag henne lite men det kommer nog gå över snart. Men hon är så jävla feg. Jag får damp på dig! Men du är bäst (ibland) och jättesnäll! Och kolla bara på kortet... Vilken skönhet! Älskar dig vad som än händer!!!


 

Det här är Liljana! Tror inte jag har skrivit om henne nån gång faktiskt... Men jaja! Hon är jätterolig, söt, snäll och jättelätt att prata med när man behöver "hjälp", hehe! Du fattar... Det räcker som beskrivning sålänge HAHAH  Love you!


 

Och det här är Alicia! Henne har ni ju redan sett. Hon är också allt det där! Hahaha. Nej men rolig, söt och snäll SÅKLART! Hahah... Älskar dig!


Av Ellen - 7 november 2012 18:46

Hahahah, nej. Jag ska inte gå och lägga mig nu men det är det sista inlägget för idag så ja.


Imorgon är det ju skola som vanligt. Sen efter skolan ska jag till min storasyster! Ska bli jättekul som vanligt  


Asså ååååh vad intressant inlägg! Nej men jag tack vare den där listan så bloggar jag varje dag, Skulle nog inte varit så annars. Jag har liksom tappat lusten, har idétorka. Men det blir väl bättre snart hoppas jag! 


Imon kommer jag hem sent så jag bloggar inte när jag kommer hem! Men vi hörs i övermorgon och då kommer både dag 3 och 4. För jag hinner verkligen inte blogga imon. Men på fredag så får ni läsa om mina kompisar och vad som finns i min väska. HAHAH. Jaja. Vi hörs då. Hejdå  


 

Av Ellen - 7 november 2012 18:00

Ja... Jag ska berätta om staden jag bor i... Hm.

Den heter Huskvarna och ligger utanför Jönköping. Det är typ en förort till Jönköping. Och jag HATAR den. Jag blir fan deprimerad här! Det finns INGENTING att göra! Det är därför det är så många unga mammor här, if you know what i mean... Nej jag skojar! Det finns typ inga. Men iallafall! Jag hatar den, det finns INGET att göra och det är allmänt efterblivet.

Min mamma flyttade hemifrån när hon var 17. Det tänker jag fan också göra! Ska flytta in till Jönköping då. Till att börja med liksom! Jag gillar faktiskt själva Jönköping. Vet inte varför men det är mysigt och min storasyster bor där. Och asså jag gillar känslan jag får där! Hahaha, jag vet att det låter knäppt...

Sen fattar jag inte heller hur man kan säga att man tror att man ska bo kvar här?! Asså vafan? Vem vill bo kvar i den här jävla hålan?! Haha, förlåt men jag fattar verkligen inte... Men det är ju era val!


Så nej. Här kommer jag inte bo länge till!



     

Det här är ju då Huskvarna Centrum typ. Låt mig spy.


     

Det är ju Husqvarna fabriken Huskvarna är "känt" för. Men fabriken stavas med ett Q och staden med ett K. Lär dig skillnaden!


Okej förlåt för mitt deprimerande inlägg, men jag HATAR verkligen Huskvarna! Bajs på er! Vi hörs.

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards