lifeinmyownway

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Ellen - 6 november 2012 18:30

HELLUUUUUU! Jag tänkte börja med den där list-grejen... Men jag skiter i en bild på mig själv, för ni vet ju redan hur jag ser ut, ellerhur? Så jag tänkte bara skriva tio sanningar (om jag kommer på 10, hehe)

 

 

1. Jag är chatt-expert! Hahaha... Jag orkar inte förklara vad det betyder men ni får lista ut själva, hehe..

2. Jag HATAR när man inte skriver smileysar eller hjärtan eller nått sånt när man chattar! Jag gör det typ hela tiden förutom om jag är sur eller trött eller så. Om man inte skickar smileysar tror jag det andra är typ sur eller så. SMILEYSAR VISAR KÄNSLOR! (Enligt mig) Men okej om man liksom skrattar eller så. Då spelar det inte så stor roll. Men ändå!

3. Jag har aldrig åkt flygplan. Ja, jag vet att jag är efterbliven...

4. Jag är typ aldrig utanför Sverige... Som längst har jag varit i Danmark! HAHAH. Jag måste skaffa ett liv.

5. Jag är 1.66 m lång HAHA.

6. Jag har bott på 4 ställen i hela mitt liv.

7.Jag har världens bästa storasyster!

8. Jag har världens bästa kompisar. Och fegaste. Iallafall en, heheheheh!

9. Jag har världens bästa klass! Den bästa jag har haft iallafall! Hihih.

10. Jag är...... BÄST.

 

 Hahahaha, okej... Det 4 sista var lite konstiga, men jag kom inte på fler, hahah.. Jag har världens dåligaste fantasi...


Men imon kommer "Dag 2 - Om staden du bor i"

Så det har ni att se fram emot! Hahaha... Men vi hörs! Puss.

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards