lifeinmyownway

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Ellen - 18 november 2012 16:41

Jag saknar väldigt många. Flera stycken kan jag inte ens ta upp här i bloggen, för privat. 

Men jag saknar min storasyster och hennes dotter, som jag alltid gör... Ska träffa dom på torsdag igen  

Sen saknar jag mina kusiner... Träffade dom förrförra helgen, och dom skulle kommit hit den här helgen också men det blev inte så. Så dom kommer nästnästa helg istället!


Sen saknar jag min klass... Det låter helt sjukt för jag träffade ju alla för två dagar sen... Men ja, om man har världens bästa klass blir det väl så  


 

Av Ellen - 18 november 2012 14:13

Hej! Jag har prov imon i NO så jag måste verkligen plugga nu.. Har inte gjort det på hela helgen. Men imon har vi en håltimma också, så jag kan plugga lite då med. 

Sen på tisdag har jag matteprov... ASSÅ JAG ORKAR INTE. Jag fattar ingenting av NO:n eller matten... Men jaja. Det här får vara enda gången jag är dålig på prov! Nu ska jag fan börja lyssna mer på lektionerna och börja träna till prov så fort jag får reda på att vi ska ha det. NU HAR JAG BESTÄMT MIG!


Nu ska jag äta! Sen ska jag plugga röven av mig... Pusshej!


 

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards