lifeinmyownway

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Ellen - 11 november 2012 21:00

Idag var jag med Bler och några andra kompisar i öxnehaga. Det var väl kul... Eller nått, hahahha. Asså ingen fattar nånting men ni behöver inte veta heller. Hahah   I början när var där var det lite weird men det blev bättre och bättre, och sen i slutet var det jättebra! HAHAH. Det här är jättekonstigt att berätta för ni fattar ju inte... Men skit i det här nu. Vi var där till typ 6 för det blev ASKALLT... 


Imon är det skola igen... Jävla bajs. För vi har prov. NO-prov. Jag hatar NO. Värsta ämnet. Jag kommer få F.


Vi hörs imon! Pusshej.


Av Ellen - 11 november 2012 09:58

Jag har rätt många vänner som bor långt bort... Men jag tänkte skriva om en då.


Hon heter Alva och är lika gammal som jag, alltså 13. Hon bor i skövde, om någon nu vet var det ligger HAHAH. Det ligger i västergötland. Där bor nästan hela min släkt på mammas sida. På pappas sida bor typ alla i stockholm...

Men jaja. Hon är snäll, söt och rolig! Jag har tyvärr ingen bild på henne och hon kommer säkert inte ens läsa det här men jag skriver i alla fall, hehe. 

Hon och hennes familj, min familj och en till familj (Hahaha) brukar fira nyår tillsammans, kräftskiva och midsommar (ibland). Det är rilly fanny! Hahah..


Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer... Men vi hörs imon med dag 7 och då ska jag skriva om min framtid! Föresten så kommer jag ha en lista vid sidan av bloggen med vad jag ska skriva om alla dagar, för asså jag orkar inte gå tillbaka och kolla varje dag... Men jaja, hejdååå!

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards