lifeinmyownway

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Ellen - 15 november 2012 22:22

Som ni läste på rubriken så är det Blerina som bloggar! Ehmm... Och jag bloggar för att jag försökte tvinga Ellen göra det och berätta lite om idag men det ville hon inte så då fick jag blogga istället...;) Idag var det öppet hus på våran skola och då kom massa 6:or för att se hur skolan är typ... Och eftersom vi var musikklass så skulle vi sjunga och det blev rätt så fail eftersom ingen orkade lyssna sen för att vi sjöng 2 låtar om och om igen hahaha! Fast jaja... Sen skulle man ha typ olika stationer och vi skulle typ ha karaoke så att någon fick vara med och sjunga eller nått sånt cp... Hahah och sen va jag, Ellen och Sandra(en annan kompis som också har en blogg, kan länka den sen) i vårat "musikrum" och vi va där och typ skrattade ihjäl oss för vi bli vårt misstolksmode HAHAH. I alla fall om ni inte visste det så misstolkat vi allt.... Och här kommer lite fina bilder på Sandra och Ellen som jag inte vet om jag får lägga upp men jag för det ändå eftersom man inte ser deras ansikten hahah ;) Och förresten... Skit i tröjorna, dom är jättefula men det är typ för att reklamera vår klass eller nått... Och här är Sandras blogg och jag kom på att jag inte kan länka från mobilen men jaja...Här är den: sandraadam.bloggplatsen.se (Jag fixade det HAHA //Ellen)
Och här är den va misstolk...HAHAHA. Men jaja hejdåå! <3

Av Ellen - 15 november 2012 21:47

Asså jag HATAR den! Men jag ska få en Iphone på Julafton. Ska ha en Iphone 4s. Tycker inte det spelar så stor roll om skärmen är längre (Som det är på Iphone 5).. Så är den ju inte lika dyr heller heheh... Men då kan jag ju blogga från mobilen också, och göra videobloggar! Så det blir nog bra...


Jaja, här kommer en bild på min sämsta mobil...


 

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards