lifeinmyownway

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Ellen - 20 november 2012 19:37

Hello! Sitter och lyssnar på musik just nu. "Spegelen" (La upp den i ett annat inlägg) är verkligen så jävla bra! Jag dööööör. Så den dunkar på högsta volym just nu  Hahaha... 


Imorgon är det studiedag! Åh vad skönt.Ska till min älskade storasyster! Hon är allvarligt den bästa personen i världen! Finns asmånga bästa personer i mitt liv, men hon tar nog fan priset ändå! Hon är helt klart min förbild. Att inte bry sig om vad andra tycker och tänker... Hon är helt enkelt BÄST. 

Hehe, nu vet ni det också... Nej men dit ska jag iallafall. Ska bli jättekul att träffa hennes dotter med. Eller asså det gör jag ju såklart varje gång jag åker dit men iallafall. Nu ska jag låta vuxen: Det är så roligt att se henne växa upp!

Hahaha, nej men det är faktiskt kul att vara med om det. Att se en pyttepyttelitet spädbarn växa och tillsist vara med när hon lär sig går. Att få vara med om alla små men viktiga upplevelser, som första steget, första ordet...


NU HAR JAG VARIT POETISK. Hejdå.


Nej. HAHAH. Men jag ska bara säga att nog inte bloggar imon... Bara kanske, om jag hinner efter. Det tror jag inte men jaja. VI FÅR SE. Puss på er.


 

Här sitter jag just nu. Bara så ni vet. Nej men HERREGUD vad cp det var. Jaja. Hejdå.

Av Ellen - 20 november 2012 19:23

DET TÄNKER JAG INTE GÖRA. HEJDÅ.


Nej men jag kan väl lägga ut en bild från när jag är liten eller nått... Hahaha. Om jag hittar den...


 

Hahahhaa, helt sne. 

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards