lifeinmyownway

Alla inlägg den 29 november 2012

Av Ellen - 29 november 2012 16:43

Fan vad fin rubrik... Nej men jag skulle skrivit om min garderob men jag ooooorkar inte. Jag orkar inte skriva om mitt smink eller kläder. Så jävla tråkigt! Det finns tillräckligt många bloggar om sånt...


Idag var det väl en helt okej dag... Vi hade svenska-prov. Det gick rätt bra tror jag.... Det var en sak jag inte fattade men det andra var jag ganska säker på.

Imon har vi SO-"prov". Det är ett prov egentligen men våran lärare vill bara inte säga det eftersom vi blir så "stressade" då. Men det blir ju fan inte bättre när han envisas med att kalla det läxförhör?! Jaja. Så jag ska plugga på det snart! Men först ska jag kolla på två avsnitt av How I met your mother. Jag ÄLSKAR det programmet! Min absoluta favoritserie!


IMON ÄR DET FREDAG! YEAAAAAAAAH! Hahah, nej men då kommer mina kusiner och lite sånt. Sen ska det bli skönt med helg också! Jag har varit helt utmattad den här veckan känns det som. Så det ska bli skönt att vila ut. Och sen plugga liiite på engelska-provet jag ska ha nästa vecka. Sen har jag spanska-prov om två veckor... Jag suger på spanska.. Men det får gå bra nu, snälla gud som inte finns, låt det gå bra!!!

Hahahaha, okeeeej...


Nej men idag har det snöat och det ligger såhär snö på hustaken och på gräset. Pretty mysigt! Haha... 


Men nu börjar det och sen ska jag plugga! Blir nog inget mer bloggande idag. Hörs imon! Puuuuuuuuuuuuuuuss.

Av Ellen - 29 november 2012 09:30

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards