lifeinmyownway

Alla inlägg den 3 november 2012

Av Ellen - 3 november 2012 18:41

Hahah, jag orkar inte göra smileysar, men jag är inte sur för det HAHAH.

 

UTSEENDE

Hur lång är du? 1.66  
Ögonfärg? Grå? 
Hårfärg? Blond
Stil? Vet inte..?

Är du nöjd med ditt utseende? Nej.

 

FRITID

Du har varit på läger? Haha, typ.
Du kör handboll/basket? Nepp
Du kör fotboll/innebandy? Nej
Du är ofta med kompisar? Ja.. Eller jag vet inte.


DU TYCKER OM ATT
Kramas? Jadå.
Kyssas? Som fan. Hahah  
Prata? Haha, ja? 
Sova? Ja...
Gå upp tidigt? Nej?! 
Lyssna på musik? JAAA!
Vara ensam? Nej. Jag hatar det. Men kan vara bra ibland.
Att vara kär? Ja... Ibland.
Vara i skolan? Nej. Fast jo, kompisar och så, men inte lektionerna...

Kolla på film? Jaaa! 


HYGIEN
Hur ofta duschar du? Varje dag? 
Använder du deo? Hahah, vad fan var det för fråga? Såklart?
Brukar du borsta tänderna varje dag? Nej. Aldrig.. MEN DET KLART SOM FAN ATT JAG GÖR? Haha  
Använder du parfym? Ja. Ibland...


KÄRLEK
Är du kär? Ja. Jag tror det, haha.  

Har du sagt ”jag älskar dig” utan att mena det? Ja. Typ varje dag till en jävla idiot.
Är du rädd för kärleken? Nej... Haha?


BADGIRL/BADBOY
Kysst en främling? Vem fan har inte? Haha,  skojar.

Pussat en tjej? Ja. Som kompisar, hahah.
Gråtit inför mer än 10 personer? Ja. Eller asså inte samtidigt tror jag inte. Men sammanlagt.
Sovit bredvid någon av samma kön? Ja.
Sovit brevid någon av motsatt kön? Ja?
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? Absolut!
Gråtit dig till sömns? Japp...
Vaknat av att du gråter? Ja, drömmar. 
Slagit någon på skoj? Ja.
Blivit slagen på skoj? Ja.
Varit på sol semester? Nej, hahahah. Faktiskt inte. 
Badat i havet? Ja!

Har haft snöbollskrig? Japp.
Inte sovit på en hel natt? Det har väl hänt, hehe. 
Varit på sjukhuset? Ja. Tusen gånger.
Sovit i över 12 timmar? Ja, haha. 
Sett en film mer än 10 ggr? Haha, jadå.

Varit ute en hel natt? Nej.
Bråkat med en vän? Ja.


DU FÖREDRAR
Cola/Fanta? COLAA
Tv/Data? Dator
Blå/Rosa? Båda, haha.


FRÅGOR
Vad tycker du om kärlek? Jättebra, haha. Oftast.
När kramade du någon sist? Typ nån timme sen?
Saknar du någon speciell person? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Har du svårt för att bli kär? Ja, faktiskt.
Är du singel? Japp.
När fick du senast en komplimang? Typ 5 minuter sen haha.


HAR DU NÅGONSIN
Varit medvetslös: Nej.
Hånglat med nån riktigt ful? Haha, nej.

Hånglat med fler än 50 pers: Nej.

Gjort något riktigt dumt: Kanske, kanske inte.
Gjort något du verkligen ångrar: Ja.
Varit nykter på någon nyårsafton: Ja.
Åkt ambulans: Vet inte... Inte vad jag kommer ihåg iallafall.
Gjort nåt olagligt: Vet inte. Kanske.
Skämts över dina föräldrar: Ja, haha.
Sagt jag älskar dig och menat det: ABSOLUT!
Vilka kläder sover du i: Nån gammal tröja typ, haha. Älskar att sova i för stora tröjor!
Vad hatar du verkligen: En person. Och när nån sviker.
Vill du gifta dig: Vet inte. Jag tycker inte det spelar så stor roll om man har en ring på fingret eller inte, bara man älskar varandra!
Vill du ha barn: Jadå!

 

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards