lifeinmyownway

Direktlänk till inlägg 27 november 2012

48 dagar kvar till...

Av Ellen - 27 november 2012 17:54

MIN FÖDELSEDAG! Hahaha. Fyller år den 14 januari.. Hahaha, jag var desperat efter en rubrik på det fick bli det... Men det är bara 27 dagar kvar till Julafton, och då kommer jag få en Iphone, så då blir det bättre uppdatering! I promise.


Imon ska jag till A6 med min storasyster! Vi ska köpa julklappar och lite sånt. Ska väl bli kul, haha  

Men jag HATAR att köpa julklappar till folk! Jag hatar inte att ge bort saker, verkligen inte. Men det jag hatar är att bestämma VAD man ska köpa! Jag får verklingen panik så fort jag tänker på det... Så jag köper helst julklappar till så lite som möjligt... Mamma och pappa vill inte ha nått, för dom är som alla andra föräldrar.. "Jag vill bara ha snälla barn!" 

Hehe, men jag gillar det för då slipper jag köpa till dom. Slipper köpa till två, CHECK.


Hahahah nej men jag är säker på att jag inte är det enda som inet gillar att köpa till folk... Sen hatar jag när dom säger: Jag blir glad av allt! Köp vad som helst! 

Fast jag ska inte säga nått egentligen. Gör likandant själv! Men det ska jag bli bättre på, hehe....



NU ska jag göra läxor/träna på prov. Ha det bra! Pusssssss.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 30 december 2013 13:30

Av Ellen - 10 februari 2013 01:30

Hej! Jag och Blerina kände att vi ville ha en blogg tillsammans igen, så vi gjorde en. Jag kommer inte blogga här mer, men bloggen kommer vara kvar för det är askul att kolla på vad man skrev för längesen hahaha... Men jag hoppas att ni kommer forts...

Av Ellen - 9 februari 2013 21:39

Av Ellen - 9 februari 2013 17:34

Halloj! Sitter och äter tårta med mina syskon och mamma... Jag, min lillebror, min storasyster och hennes dotter tog massa kort innan. Skitkul. Vi tog med min systemkamera, och jag orkar inte ladda över dom på datan för jag är Sveriges lataste m...

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards