lifeinmyownway

Alla inlägg under september 2012

Av Ellen - 25 september 2012 17:01

Helluuu allihopa! Just nu sitter jag och chattar med olika personer på facebook.. Snart ska jag till skolan igen för att vi ska sjunga på ett föräldrarmöte..? Haha.. Det låter SÄMST säger jag bara. Men jaja.


Nu tänkte jag i alla fall visa lite snygga naglar jag såg igår  


 

Ååååh, jag älskar dom! Men jag skulle aldrig kunna göra dom såklart...


 

Converse-nagar! Dom ska jag göra nån gång!



  

Naawie vad söta! Dom ska jag med göra...


 

Coola! Dom ska jag med göra fast kanske inte med dom färgerna..


  


 

Det här är ascoolt! Det lyser i mörkret! Vill ha det, men vet inte var man kan köpa..?


 

Åååh, älskar dom! Ska göra dom också, haha...


 

Det här är också ascoolt! Men var köper man den där tejpen?



Såå, det var dom! Ha det braa! Puss



Av Ellen - 24 september 2012 17:30

Fråga mig inte varför jag skrev det som rubrik... Men hej! Just nu sitter jag bara och glor. Haha, nej men jag kollar på tv! Äntligen hemma typ.. Eller nej, jag byter, Project Runway... Skit. Friendzone? Kanske... 


Hahaha, skiiiiiitsammaaa! No one careeees. Nej men jag vet inte vad jag babblar om haha  


Och Bler, jag dör om du dör. Fattar du?! DÖR. Så dö inte snälla du. Jag vet att du mår bättre nu men om du mår dåligt nån mer gång, så finns jag och du kan prata med mig, det vet du  Okej det här blev aslöjligt nu... Typ som på amerikanska program som suger fett  Men jag menar det ändå, hihihehehoho...Okeeeeeeej?


Men nu vet jag inte vad jag babblar om längre så jag säger hejdååå!


 







Av Ellen - 23 september 2012 19:59

Hej! Kollade på Williams lista för typ en timme sen och jag säger barar en sak: D E T  Ä G D E  F E T T ! ! !

Bara så ni vet liksom... Haha nej men jag länkar den här i fall ni inte har sett det än (efterbliven du är då...):


http://www.svt.se/williams-lista/se-program/


Nej men nu ska jag duscha så hörs vi imon! Puuuuss puuuuss och bajs. Hej då.


 

Hur söt är han inte?! Jag döööööör  

Av Ellen - 23 september 2012 13:08

...Alicia! Haha, okeeeej. Nej men det gör jag  Vet inte vad vi ska göra... Hon kommer till mig först, men aldrig att vi är kvar här hela dagen! Fyfan vad boooring. Hemma hos mig är den tråkigaste platsen EVER! Tro mig... Men vi får se hur det blir  


Men jag längtar i vilket fall som helst efter WILLIAMS LISTA! FATTA VAD KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL! <333333333333333333333333333333333333 Och ja, jag älskar honom av hela mitt hjärta! Han är så jävla bäääst! Haha, Blerina säger jämt att jag är hans största fan. Och ja... Det är nog sant! Och om det är nån efterbliven ungen där hemma som inte vet vem William är så ska jag förklara det. HAN ÄR VÄRLDENS BÄSTA! Haha, nej (eller jo) men han är en 16:årig kille från Umeå som gör videos på youtube, och nu har han ett "program" på svtplay som heter Williams Lista. Och Williams lista är en lista där det står allt han ska göra under sommarlovet! Och det kommer ÄGA FETT! Nu får ni se trailern eftersom jag suger på att förklara (Förutom dom delarna där jag säger att han är bäst..):


Nu får ni ju o och för sig med det när han avslöjar det också.. Men ni märker ju när trailern börjar  



Och bara för att han äger så mycket får ni en till video:


Sååå bra!


Men när jag ändå håller på kan ni få en till haha:


Hahaha....



Men nu ska jag göra nått.... annat. Nej men hejdååååå  

.

Av Ellen - 23 september 2012 00:17

 

Av Ellen - 22 september 2012 16:26

Hej! Kom hem för en stund sen... Vi skulle egentligen köpt kläder men det blev inte så, haha.. Vi köpte en jacka och annat lite smått och gott  Vi ska kaaanske åka och köpa kläder imorron. Om det inte blir så, så köper vi nästa vecka nån gång.

 


 

Köpte den på HM för 399 kr...


 

Kommer inte ihåg var jag köpte...







 

Inte den heller, haha..


  

Köpte det på HM men kommer verkligen inte ihåg priset. 49 kr kanske..? Ingen aning, haha.


 

Det är nagellack med smal pensel så man kan göra mönster o.s.v Har ju i och för sig den där penseln men jaja, den kan jag ju använda till dom andra färgerna  


 

Glitter, svart och vit färg var det... Fanns andra färger också, men jag valde dom "vanliga", haha..


 

Ja.. Så ser dom ut då...


 

Fråga mig inte varför jag bara tog kort på den glittriga och den svarta. Men jaja  


 

I det där "paketet" med nagellacken var det visst sånna här med i..? Det fick jag reda på när jag kom hem, haha. Men det var ju bra...


   

Och dom här var samma fast med olika mönster. Och om ni inte fattar vad man gör med dom så är det att man lägger dom på naglarna och använder dom som "mall" typ. Man målar alltså i mönstret och sen tar man bort "mallen", och JA jag vet att jag suger på att förklara men ni får fatta nu, haha  



Så, det var allt! Vi hörs senare eller imon! Puss!

Av Ellen - 22 september 2012 10:21

Hejsan allihopa! Idag mår jag liiite bättre. Jag har liksom inte den där "sjuka" känslan längre liksom. Haha, om ni fattar.. Men liksom att man känner sig sjuk, har ont i hela kroppen, trött hela tiden... Och sånt hahaha. Nu är jag bara täppt i näsan och ont i halsen. Men det jobbiga är att jag är täppt i näsan samtidigt som det rinner som fan i den... Så man kan inte "dra in" snoret liksom, hahahahahahaah jag döööööööör vilken äckligt inlägg.. Så om ni har spytt så är det dags att torka upp det. Jag väntar lite.... 

SÅ, nu får ni vara tillbaka  Men jag hinner inte skriva mer äckliga saker nu för vi måste in till stan/a6 nu för vi ska köpa lite kläder. Sen ska vi till några och fika  Men vi hörs senare! Puuuss!


 

Av Ellen - 21 september 2012 18:07

 

Är inte speciellt nöjd... Och det här var den "bra" handen, tänk då hur den andra ser ut..? Och förlåt för att det är så mycket utanför  

 


Nu ska mamma och min lillebror gå och köpa pizza i ösregnet.. Tur att jag är förkyld och slipper hänga med i alla fall  Men ha det bra så hörs vi sen! Puss!

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards