lifeinmyownway

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Ellen - 12 september 2012 21:37

Hellooo! Kom hem för typ två timmar sen.. Har varit på A6 med Alicia! Men berättar mer om det sen.


Idag i skolan började vi 9:50 men vi skulle bara gå hela dagen och slutade typ 1... Det var typ fint väder hela tiden men sen i slutet började det ÖSREGNA! Och jag hade asont i mina fötter för.. jag vet inte haha. Bara hade det  Och så höll vi på att missa bussen tillbaka hem men vi hann tillslut, haha.. Men sen åkte jag och Alicia till A6  Vi skulle egentligen spela in en video till bloggen där, men vi glömde haha. Men fyfan vad vi skrattade.

Jag köpte bara lite saker. En mascara (för Alicia sa att den var bra) och en typ nagelpensel, haha. Asså en jättesmal så man kan måla mönster och sånt  Sen köpte jag också en foundationsvamp.. Haha..

Kan lägga inn bilder från google om jag hittar några, hehe.


Men imorron kommer min syster och hennes barn! Hon är 8 månader typ. Hennes barn asså, haha  Så det ska bli jääääättekul! Har inte träffat dom på länge  Längtar som fan...


Nu måste jag gå, men vi hörs imon! Nu kommer bild på det jag köpte haha:


     

Borsten är verkligen helt enorm! Jag lovar, fick typ panik när jag såg den.. Men den var ju bra såå..







 

Hittade ingen bättre bild, men ni fattar nog. Man bara tvättar av den så kan man ta en annan färg  

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards