lifeinmyownway

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Ellen - 2 september 2012 20:43

Hellooooo! Jag är på typ asbra humör just nu, hihi. Vet inte varför men det är suuuper! Bara att tänka på folk man gillar så ler man som en idiot, i alla fall jag, haha  


Snart hoppa in i duschen och sen ska jag sova! Ska bli skönt faktiskt. Både duschen och att sova, haha. Känns som om jag inte har duschat på evigheter (två dar..) haha. Usch jag hatar när känner sig ofräsch och äcklig typ! Usch.. Men tur att jag typ bara har varit hemma idag då! 


Imon är det skola såklart.. Tycker det ska bli rätt kul, haha. VAD HAR JAG FÖR PROBLEM?! Haha, nej men inte lektionerna utan raster och så när man får va med kompisar och så  Jag, Alicia och Bler har bestämt att vi ska gå och köpa gifflar imon eller nått, haha.. Vi tänkte göra det i fredags men vi gick bara och köpte cola och så satt vi där och åt vindruvor, drack cola och skrattade åt moonwalker, hahahahaha. Bara ni två fattar  


Imorron tror jag att jag ska fixa nu design (cool jag lät, haha.. Nej men det heter väl design? Asså när man inte bara ändrar headern utan färgen och så..?) på bloggen! Har tröttnat på det jag har! Men vet inte om det blir imon föresten, haha. Får se när jag har tid m.m  


Nej nu måste jag duscha! Pussheej!

 

Haha, fyfan.. Jag bjuder på den eftersom jag typ inte skäms över någonting. Jag menar, se på mig?

Av Ellen - 2 september 2012 15:11

Hejsan alla kära läsare! Det där lät fult bara så alla vet... Men jaja. Just nu sitter jag och redigerar bilder, haha. Det är typ min hobby.. NÖRD. Nej men det är faktiskt roligt så nu tänkte jag göra lite reklam här för min redigeringsbyrå (och så ska jag låta jättecool och reklamig): 

Har du ett kort som du tycker är bra, men så upptäcker du ett fel där och där.. och till och med där, och så är hela bilden förstörd? Inga problem, nu finns lösningen! Jag kan byta ögonfärg på dig, ta bort röda ögon, ta bort rynkor, ta bort finnar, byta hårfärg, göra dig brunare, göra tänderna vita och mycket mer! Skicka bara bilden till ellen_zeipel@live.se så löser jag dina problem! Som sagt: Skicka bilden till ellen_zeipel@live.se, skriv felen/felet så fixar jag det på nolltid! Jag räddar liv (och foton)!

 


Tack, tack. Men jag menar allvar! På riktigt alltså! Jag har inget liv så jag vill göra andras bättre. Eller nått...

Jag skriver min mejladress igen bara för att, ellen_zeipel@live.se!

 

Reta mig inte för det här bler, haha. Du kan få hjälpa till om det blir för många. Eller så kan du fixa dom saker jag inte fattar haha  

 

Så skicka foton nu!


Puuuuuuuuuussss!

 


Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards