lifeinmyownway

Alla inlägg den 29 september 2012

Av Ellen - 29 september 2012 21:24

Hej! Just nu sitter jag och "smygbloggar" hahaha... Nej men mormor och morfars dator började helt plötsligt funka, men de är såååå seg! Men jaja.. Det viktigaste är att jag bloggar  


Såg på Facebook nyss att Bler hade fått en Iphone 5. FAN FÖR DIG! Hahah, nej men vafan. Avundsjuk ju  Kommer sno den ibland. Säger bara det  


Men jag KANSKE ska få en Iphone. För min mobil gick sönder i torsdags så jag behöver ju en ny... Pappa kände nån som jobbade i 3:affären, så ja. Hehe. Ni fattar... NEJ NU SKOJADE JAG! Fast bara lite.. Hahaha, nej men jag kan förnya mitt abbonemang (försöka låta så smart som möjligt) lite tidigare eller nått sånt. Jag vet inte. Han har koll på det där  JAG HOPPAS DET IALLAFALL! 


Men nu måste jag dra! Puuuuss!


 



...

Av Ellen - 29 september 2012 11:15

Jag kom inte på nån passande rubrik för det här men jaja. 


Asså jag har sett den här videon flera gånger men jag typ gråter alltid när jag ser den. Fyfan... Jag har lovat mig själv att om jag ser nån som blir mobbad så ska jag göra nått DIREKT! Inte bara glo på och låtsas som ingenting som alla andra idioter.


Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards