lifeinmyownway

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Ellen - 15 september 2012 21:25

Tänkte bara lägga in en bild på naglarna jag har just nu  


 

Av Ellen - 15 september 2012 18:24

Eller New Iphone eller vafan den skulle heta... Bara jag som tycker den är jävligt ful..? Det kanske bara är jag, men jag ska i alla fall önska mig en Iphone 4 eller Iphone 4s. Känns onödigt att köpa en mobil som kostar en förmögenhet och är ful, bara för att den är ny.. Vet inte vad ni tycker men det är min åsikt  


Tror föresten jag ska börja skriva om lite "nya" saker eller nyheter o.s.v Eller vad tycker ni?

 


     

Av Ellen - 15 september 2012 15:46

Hejsan everybodyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Damp... 


Nej men hej! Vad gör du? Jag sitter och äter godis just nu haha  Åkte och köpte det innan. Min lillebror skulle köpa benskydd eller nått och då fick jag med mig en tröja hem.. Inget speciellt och väldigt tråkigt för er att veta men visar bild i alla fall för då har jag nått att skriva om  Haha, nej men ska åka och köpa mer på fredag!


Har astråkigt just nu... Så kontakta mig om ni vill göra nått, haha  Hatar att Bler skulle på nån fest och att Alicia skulle träffa släkten, för jag har ett desperat behov av att träffa dom. Men vet inte varför... Hahah, jag har ju problem...


Måste dra nu men vi hörs senare! Byyeee!!!


 

Världens konstigaste bild men den är inte vit utan mer beige..



 

Haha, starbar är min nya favorit! Asgod  



Av Ellen - 15 september 2012 01:46

Hej! Såg att Alicia hade bloggat? Det första inlägget visste jag att hon hade gjort men inte det senaste? Föresten Alicia, lägg inte upp den videon. Bler vill ju inte visa sitt fejs  


Haha, men i alla fall.. Jag sitter vid datan och gör ingenting, haha  Nej men jag är inte trött så jag vill inte gå och lägga mig. Men får väl göra det snart ändå...


Idag har jag varit med Alicia och Bler  Det var skitkuuul! Alicia målade mina naglar! Jag valde typ att ha vattenmeloner,haha. Bild kommer nog imon! Men Alicia blev inte nöjd med dom.. Men jag gillade dom i alla fall  


Imorron ska jag inte göra nånting, tror jag inte. Får se. Men på söndag ska jag i alla fall vara med bler! Kulkul.. Jag ville sova över innan och Bler bah: "Kom hit då!" Men jag orkade inte för klockan var typ halv 11. Och då ville jag sova över imon men då ska bler på nån jävla fest så det går inte... Så vi ska typ göra det nästa helg. Du men Alicia om du vill! Hoppas du vill det i alla fall  Kontakta mig! Vad i helvete sa jag är?!


Men nu måste jag sova!! Puss.

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards