lifeinmyownway

Alla inlägg den 18 september 2012

Av Ellen - 18 september 2012 19:00

1. Hur gammal är du om fem år?  18!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Blerina + massa andra people! ;)

3. Hur lång är du? 165 typ..?

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Kommer inte ihåg vad den hette.. Sög gjorde den i alla fall ;)

5. Vem ringde du senast? Blerina...

6. Vem ringde dig senast? Mamma, haha..

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Vadå för lektion? :)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda.

10. När såg du senast din mamma? Imorse..

11. Vilken ögonfärg har du? Blågröngrå.. Hahaha

12. När vaknade du i dag? Halv 7 typ..

13. Vilken är din favoritjulsång? Hahhaahaha, vafan vet jaaag?!

14. Vilken är din favoritplats? Överallt förutom skolan typ... Haha..

15. Vilken plats föredrar du minst? Skolan.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I Göteborg (vet inte varför men jag har fått för mig att jag ska bo i Göteborg när jag blir stor..? Men jag älskar den staden!!) :) 

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Troll eller nått ;)

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? I skolan när... Aa, kanske inte ska säga det ;)

19. Hur stor är din säng? Öööh, normalstor för en trettonåring i alla fall ;)

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar :)

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med..

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2

23. Hur många landskap har du bott i? Ett..

24. Vilka städer har du bott i? Norrahammar, Jönköping, Huskvarna..

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor.. ;)

26. Är du social? Ja, typ.. Eller vadå?

27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry´s såklaaaaart!!

28. Vilken är din favoritefterrätt? Allt! Nej men jag gillar typ allt ;)

29. Tycker du om kinamat? Ja... Varför inte typ ;)

30. Tycker du om kaffe? Nej

31. Vad dricker du till frukost? Dricker inget...

32. Sover du på någon särskild sida? Fattar inte riktigt frågan men ligger aldrig med ansiktet mot väggen så då blir det väl höger sida.. ;)

33. Kan du spela poker? Nej..

34. Tycker du om att mysa/kela? Ööööh... På vilket sätt..? 

35. Är du en beroendemänniska? Av facebook, jaaa! ;)

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nää! Jag är så unik för att jag är ensam om den dagen ;)

37. Vill du ha barn? I framtiden, ja..

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, och typ aaaaaslite spanska ;)

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng tror jag.. Är typ rädd för fiskar ;)

41. Vad spenderar du helst pengar på? Nagellack typ.. Haha ;)

42. Äger du dyrbara smycken? Neej, eller jag vet inte ;)

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Kollar typ inte på tv så mycket längre... 

44. Kan du rulla med tungan? Aaa, du vet...

45. Vem är den roligaste människan du känner? Blerina, Alicia och min bästigaste storasyster!  

46. Sover du med gosedjur? Nej..

47. Vad har du för ringsignal? Nån vanligt Riiiing-riiiing typ ;)

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Haha, jag tror det.. Typ en tröja jag ÄLSKADE! Den var ful som fan föresten...

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mitt blod, nej jag skojar.. Lite av min kamera typ ;)

50. Flirtar du mycket ? Öööh, ja? Nej nu skojade jag igen..

51. Kan du byta olja på bilen? Jepp, lätt som en plätt.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Jepp, typ 3. Eller inte...

53. Vilken var den senaste boken du läste? Asså jag har inte läst på EVIGHETER. Så jag vet inte..

54. Läser du dagstidningen? Nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.. Eller vänta. Vad är det egentligen?

56. Dansar du i bilen? Det klart!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?  Rix Fm tror jag?

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Nått i skolan...

59. När var du i kyrkan senast? Är inte kristen eller nått men typ på julavslutningen förra året ;)

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Vet inte...

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Typ en halv natt ;)

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Kommer inte ihåg.. Typ sa nått snällt vafan vet jag ;)

63. Vad lyssnar du på just nu? Inget...

64. Har du varit med i tidningen? Ja.

65. Vad är det konstigaste du ätit? Ingen aning men säkert nån jävla smörja i skolan..

66. Vem såg dig naken senast? Öööh min spegel eller nått, hahahahahahah....

67. Vad är det för färg på din tandborste? Rosa och lila typ..

68. Hur imponerar man på dig? Man är sig själv ;)

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Min syster eller mamma typ ;)

70. Har du någon piercing? Nej men har har haft i öronen typ 4 gånger... Haha...

71. Din största vinst? 10 000 på lotto, haha :)

72. Civilstånd? Gift. Eller kanske singel. Välj själv.

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? FACEBOOK, bloggplatsen.se, olika bloggar och sånt, haha...

74. Är du fåfäng? Vet knappt vad det betyder men nej  ;)

75. Ångrar du någonting du gjort? Ja, det klart jag gör..

76. Hur gammal är din syster/bror ? Min syster är 22 snart 23. Min bror är 11..

77. Vilket är ditt drömjobb? Vet faktist inte...

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Men vafan vet jag? Jag orkar inte svara på den ;)

79. Vad har du haft för husdjur? Fiskar, kanin och marsvin.

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Att jag är bäst? Att jag har världens bästa vänner. Att jag har världens bästa storasyster ;)

81. Svär du ofta? Ja, för ofta. I varje mening typ ;)

82. Sverige när det är som bäst? Varmt och soligt ;)

83. Kan du åka slalom? NEJ, det är det värsta jag har gjort i hela mitt liv ;)

84. Vad har du ätit i dag? Hamburgare i skolan typ ;)

85. Vad har du för utbildning? Ingen än.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Ingen.... Nej men jag vet inte.. Ögonen bara för att ha nått att säga, men tycker inte det egentligen.

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Allt..

88. Vilken är din bästa egenskap? Jag är mig själv och skiter i ifall nån tycker jag är konstig ;)

89. Vilken är din sämsta egenskap? Jag är lat typ, haha ;)

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Det var den tråkigaste frågan jag har hört någonsin!

91. Saknar du något? JA

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja, rätt så.

93. Vad gör dig ledsen? Folk som sviker.

94. Vad gör dig glad? Mina vänner, musik och en del av familjen :)

95. Har du varit gift eller förlovad? Nej

96. Vad ska du göra i helgen? Förhoppningsvis sova över med Bler och Alicia :)

97. Vad är det knasigaste du gjort? HAHAHAH, säger jag inte.. ;)

98. Vad har du för laster? Va?

99. Vem är din förebild? My sister, yeeaaah ;)

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Baka äppelpaj.. Mamma tjatar som faaaan!

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards