lifeinmyownway

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Ellen - 16 september 2012 21:20

Ska bara göra ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig  Ska bara berätta om min dag typ, haha...


Först kom Bler till mig så satt vi vid datan och lite sånt, sen gick vi ut till Willys och köpte godis och vatten, haha.. Sen gick vi till en lekplats typ och satte oss vd några gungor och babblade om allt typ  Sen gick vi hem till Bler för vi skulle kolla en grej... Hahahah... Fyfan..  Sen kom jag hem vid typ halv 8... 

Det här låter ju som världens tråkigaste dag men det var det inte.. Haha det var ju nödvändigt sagt Ellen...


Kollade lite på Xfactor innan. Det var la kul.. Haha nej men jag vet inte vad jag ska babbla om... Är inte på humör just nu så eftersom ni inte ska bli på dåligt humör ni också så säger jag hejdå!


 

Av Ellen - 16 september 2012 12:45

Hejsan! Just nu sitter jag och väntar på Bler. Hon är ute och delar ut reklam, men sen ska vi göra nått  Egentligen skulle Alicia också varit med men hon blev sjuk  Krya på dig!  


Har duschat för en stund sen och nu bara sitter jag här vid datorn och kollar runt  Haha...


Men asså jag vet aldrig vad jag ska skriva om när jag bloggar... Det bara blir massa onödigt babbel om att jag inte vet vad jag ska blogga om. Och sen blir det babbel om att jag babblar om att jag inte vet jag ska skriva om och... ja, ni fattar  


Men nu ska jag göra nått annat! Pusshej.


 

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards