lifeinmyownway

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Ellen - 7 september 2012 22:15

HEEJ! Kom precis hem från öxnehaga hahaha... Jag fattar typ inte hur jag kom dit men aa... Okej jag ska berätta allt:

Det var typ idrott sista lektionen och man skulle gå nån jävla runda typ? Haha, ja men iallafall så hade Alicia ont i sitt knä så vi gick typ assakta + att vi gick fel så vi kom typ efterblivet efter alla andra.

Men ja vi bytte om iallafall sen skulle jag ha slutat (10 över 1), men Alicia är med i en annan grupp eller nått så hon slutade 20 över 3. Men hon hade typ aslång rast emellan så jag, Alicia och några till gick och köpte godis på willys och sen kom vi tillbaka och Alicia gick på lektion, och då var jag men Liljana, Hatice och Josianne (Vet inte hur man stavar hahahah) på skolan och typ skrattde och satt på en bänk haha?

Och det kom typ asmånga jag inte kände som fick godis av mig för jag mådde jätteilla, och då kände jag mig jättesnäll, hahaha  Men då blev vi törstiga så vi gick till willys igen och köpte cola och hallondricka och så gick vi tillbaka till vår älskade bänk, haha. Då kom det några killar från min förra klass + några andra killar som vi var med, och en av dom hade en nyckel som han kunde låsa upp alla skåp med...? Det var skitkonstigt men jaja, haha..

Sen slutade Alicia och då gick jag, Alicia, Cindy, Liljana, Hatice, Josianne, Emilia och dom där killarna till bussen som gick till öxnehaga och så åkte vi dit, bla bla bla  

Och sen när vi kom fram gick vi till Cindy och var där lite, sen gick vi ut och gick till nån pizzeria och åt pommes? Hahaha.. Men aa. Sen var vi med några där och det var ASKUL. Har lämnat bort dom konstiga bitarna för ja.. Ni fattar  Nej men jag vet inte om jag ska berätta allt hahaha..

Sen nu på kvällen var det skiiiitkallt men det var kul ändå, hahaha.. VAD BRA JAG FÖRKLARAR. Nej men.. JAJA.. Vet inte vad jag ska skriva mer men lalalalalala, jag har kommit på att jag alltid skriver lalalala när jag inte vet vad jag ska säga.. Normly. Nej men bajs på er nu ska jag nörda datan! PUUUSS!



Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards