lifeinmyownway

Direktlänk till inlägg 30 september 2012

Dumhets-test!

Av Ellen - 30 september 2012 11:15

(x) Tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
(x) Tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
(x) Du har gått in i en glasdörr
(x) Du har hoppat ur ett fordon som rör sig
(x) Du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig
( ) Du har sprungit in i ett träd
(x) Det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen
(x) Du testade precis om du klarade det
(x) Du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat
(x) Ditt hår är/har varit blont
( ) Folk har kallat dig långsam
( ) Du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger
(x) Du har nån gång somnat på en lektion
(x) Du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om
( ) Folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig
( ) Du använder dina fingrar när du ska räkan enkla mattetal
( ) Du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre
(x) Du gör detta test när du borde göra nånting viktigt
(x) Du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka
(x) Du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan
(x) Du råkar göra sönder väldigt många saker

( ) Du har trillat av stolen då den stått helt still
(x) Du använder ordet "eh" väldigt många gånger om dagen


Summa: 16... Rätt dum är jag väl..?  



 
 
Lonla

Lonla

3 oktober 2012 14:14

Hehe gjorde på mig själv och jag fick 15 ;)

http://RandomLonla.bloggplatsen.se

Ellen

3 oktober 2012 20:43

Haha, ja.. Tur att jag inte är ensam om att vara så dum, haha ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 30 december 2013 13:30

Av Ellen - 10 februari 2013 01:30

Hej! Jag och Blerina kände att vi ville ha en blogg tillsammans igen, så vi gjorde en. Jag kommer inte blogga här mer, men bloggen kommer vara kvar för det är askul att kolla på vad man skrev för längesen hahaha... Men jag hoppas att ni kommer forts...

Av Ellen - 9 februari 2013 21:39

Av Ellen - 9 februari 2013 17:34

Halloj! Sitter och äter tårta med mina syskon och mamma... Jag, min lillebror, min storasyster och hennes dotter tog massa kort innan. Skitkul. Vi tog med min systemkamera, och jag orkar inte ladda över dom på datan för jag är Sveriges lataste m...

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards