lifeinmyownway

Alla inlägg under augusti 2012

Av Ellen - 6 augusti 2012 16:43

Haha, nu blev ni förvånade va? Förlåt för att den blev heeelt weird, plus att jag inte har kollat igenom den. Men jaja, var nöjda förfan  



 

Av Ellen - 6 augusti 2012 14:02

Hej! Är det måndag idag? Det är det la? Eller tisdag? Måndag var det visst såg jag nu.. 


Igår mådde jag inte bra, men jag tänker inte berätta varför. Idag mår jag bättre  

Idag ska jag inte göra ett skit... Haha, som vanligt? Nej men på sommarlovet ska man ta det lugnt tycker jag  

Oj, måste gå. Hörs sen, puss  


  Ta det lugnt som den här söta sköldpaddan! HAHAHAHA, jag dööör! Vad var det jag sa där?

...

Av Ellen - 5 augusti 2012 18:45

Orkar inte mer. Bloggar när jag mår bättre.

Av Ellen - 5 augusti 2012 11:19

God morgon! 


Fan vad tidigt jag vaknade idag! 11 typ  Nej men det är tidigt för mig. På sommarlovet i alla fall! 


Idag vet jag inte vad jag ska göra... Tänkte gå till pappa lite om en stund, sen ska vi typ till IKEA haha... ROLIGT, verkligen nått som alla bryr sig om... Eller..?


Asså jag vet verkligen aldrig vad jag ska blogga om! Det blir bara massa tråkiga inlägg som är typ tre rader långa.. Men det blir bättre om några veckor när jag börjar skolan tror jag...

Nej, nu måste jag gå! Puss.


 

Av Ellen - 4 augusti 2012 20:02

Hej!


Idag var jag ju somsagt på bio  Det blev Ice Age tillslut! Jag trodde att jag skulle vara det äldsta "barnet" där inne men det var ju mest 17:åringar typ  Haha, den var faktiskt bra.. I 3D också, vilket gjorde den ännu bättre! Jag älskade Sids mormor.. Såå söt, haha.. Ska lägga uppe en bild på henne sen om jag hittar nån  

Sen har jag inte gjort så mycket.. Chattat med idioter på facebook, ätit och dragit åt helvete. NEJ NU SKOJADE JAG  

Vi åt kyckling och potatisgratäng! Gottilotti...Mmm, exakt. Normalt. Nej jag skojar. Men jag vet. Jag är inte normal... Men jag gillar onormala personer. Folk som tex börjar sjunga som en jävla galning ibland (Bler..?), skrattar åt ingenting... Ja, onormal helt enkelt 


.

Av Ellen - 3 augusti 2012 18:39

















Av Ellen - 3 augusti 2012 13:38

Hejsan! 


Just nu sitter jag hos pappa, vi ska snart åka gokart! Det blir ju fan läbbrush (ellen-ord)..! Nej men, liiite läskigt är det väl (inte).

Innan pratade vi om att gå på bio imon. Dom vill se Ice Age 4, haha. Den är i 3D. Jag vill nog också se den (weirdo..?), haha... Men det är ju inte direkt en bebisfilm, mina föräldrar älskar Ice Age-filmerna  Nördfamiljen.se


Juste, ni skulle hört igår när jag och min lillebror satt och väntade i bilen. Vi hade en spis i bilen (fråga mig inte varför...) och då hittade jag på en ägig rapplåt:

  Vi har en spis bak i bilen, vad har du, ingenting, hej filen. Yeah, yeah, yeah  


Nu har ni hört tillräckligt av mig, hejdå  


 

Av Ellen - 2 augusti 2012 19:00

Hejsan svejsan! Hur mår ni? Själv mår jag finfint  Just nu sitter jag och bloggar, kolla facebook och andras bloggar!

Idag har jag varit och bowlat med min pappa och lillebror. Jag kom sist. Som vanligt... Nej men jag ledde faktiskt stort ett bra tag! Hehe. Sen sa jag: Ååh, vad sugen jag är på pommes frites doppade i vitlökssås på MAX (en typisk ellen-replik ;)), pappa bah: Ska vi åka dit då? Vi bah: Yeeaah!

Haha, nämen om ni inte har testat det måste ni det. Såå gott, haha...


Nu ska jag fortsätta nörda datorn. See you later alligator!  


     = MIN DAG  

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards