lifeinmyownway

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Ellen - 2 augusti 2012 19:00

Hejsan svejsan! Hur mår ni? Själv mår jag finfint  Just nu sitter jag och bloggar, kolla facebook och andras bloggar!

Idag har jag varit och bowlat med min pappa och lillebror. Jag kom sist. Som vanligt... Nej men jag ledde faktiskt stort ett bra tag! Hehe. Sen sa jag: Ååh, vad sugen jag är på pommes frites doppade i vitlökssås på MAX (en typisk ellen-replik ;)), pappa bah: Ska vi åka dit då? Vi bah: Yeeaah!

Haha, nämen om ni inte har testat det måste ni det. Såå gott, haha...


Nu ska jag fortsätta nörda datorn. See you later alligator!  


     = MIN DAG  

Av Ellen - 2 augusti 2012 11:03

Hejj! 


Just nu sitter jag och chattar med några på facebook! Vet inte vad jag ska göra idag (som alltid?). Men det blir väl nått tillslut 


VÄRLDENS TRÅKIGASTE INLÄGG, MEN JAG ORKAR INTE SKRIVA MER  När jag börjar skolan blir det nog mer "innehållsrika" (Fan vad smart jag lät  ) inlägg! 


Ha en rolig dag, så hörs vi sen! Puss


 

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards