lifeinmyownway

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Ellen - 10 augusti 2012 20:13

Här kommer del 3  


 


 


 


 

Haha, jepp. Weird.


 

Jag kommer ihåg att det var typ jättegrått ute men att min blixt på kameran gjorde så att det blev som att det var sol eller nått (Gud var bra du är på att förklara Ellen. Du låter som en jävla fjortis...).


 

Det är jag som har skrivit på stenarna, hehe...


 

Jag tog det här kortet i MARS. Och det SNÖADE som faan.


 


 


 

Askonstigt kort haha... Men visste ni att jag hade brunt hår ett tag?


 

Min asgulliga igelkott  



Så. Det var del 3. Nu ska jag äta, hoppas du har haft en bra fredag, puss.


Av Ellen - 10 augusti 2012 18:26

Snygg rubrik... Nej men, heej! Har nyss kommit hem från stan. Min lillebror köpte nån weirdig sak på Lagerhaus, typ att man bygger ihop sugrör, haha det är svårt att förklara men jag tog en bild:

 

Gud vad snygg vi byggde... Verkligen haha  


Har du föresten märkt dom små ändringarna jag har gjort på bloggen? Typ att allt är imitten (vet i och för sig om jag ska ha kvar det.. Men jag har lovat att göra en video om hur man gör så jag har väl kvar det till dess), jag har en "melonpeace-pil" haha, jag har vädret i Huskvarna (där jag bor) på sidan och att jag har "dagens gåta" på sidan. Jag bestämmer inte gåtorna själv så skyll inte på mig om dom är dåliga  Till allt detta behöver man HTML-koder så det är inte suuuperenkelt att göra... Men jag kan göra videor på hur man gör. Vill ni det? Kommentera isåfall  


Föresten! Jag gick till pappa innan och tänkte göra videobloggar, men då var datan inte där?! Åååååh, det blir nog imon isåfall. Nån gång kommer jag göra det i alla fall  


Nä, nu ska jag dricka Coca Cola Zero, yummy  Hörs lite senare när bildbomb del 3 kommer upp, pusshej.


 

Av Ellen - 10 augusti 2012 15:10

Hellu!! Ska snart gå till Ica (haha) med min lillebror... Han tjatar som fan. Han fick en tjuga av mig innan för att han ska åka Atmosfear på Liseberg.. Han skulle inte vågat annars, men nu, när han får pengar som han köper godis för minuten efter, då, då kan han göra det  Jag tror ändå inte att han kommer våga... KAN INTE NÅN FÖLJA MED MIG TILL LISEBERG? DU FÅR BETALA ÅKBAND OCH INTRÄDE SJÄLV MEN RESAN ÄR GRATIS! Jag är allvarlig bara så ni vet. Kontakta mig ifall ni vill följa med, tack.


Blerina skrev innan på facebook att hon åker från Kosovo idag och att hon kommer hem på söndag, så vi ska träffas på måndag eller nått  Saknar henne..  


Nu måste jag gå, kanske går till pappa och gör nån videoblogg sen. Vi får se. Ni lär ju märka det  Vi hörs sen, puss.

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards