lifeinmyownway

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Ellen - 9 augusti 2012 19:51

Hej! Har precis kommit ut från duschen nu! Och har fixat lite med bloggen så att allt är i mitten. Men till det behöver man en HTML-kod.. Haha och den får ni inte veta... Nä men det är onödigt att skriva den när ni ändå inte vet hur man gör. Du kanske vill göra det på din egen blogg? Kanske kan gör en video på det imon eller nått. Om nån vill veta? Kommentera isåfall  


Hm.. Just nu vet jag inte vad jag ska göra. Tror jag ska se på nån film eller nått! Men nu är min lillebror på fotbollsträning och min mamma är ute och plockar blåbär och svamp. Så vi ska äta svampmackor och baka blåbärspaj sen  Vad gör ni denna vackra kväll?

Ska bara säga det här att det har varit superbra väder idag! Lite konstigt eftersom det var regn och 15 grader igår? Har i alla fall varit ute typ hela dan idag! Tummen upp för det Undra om det ska bli lika bra väder imon..? Måste kolla på   nån vädersida. Såå, tillbaka. Då kan jag med en gnutta besvikelse säga att det kommer vara soligt fast som högst 18 grader... Men på lörag ska det vara fint! 20 grader och sol..! Bra, moder natur!  


Nä nu ska jag gå! Puss på er.


  Vilken snygging  

Av Ellen - 9 augusti 2012 18:18

Så nu kommer del 2!  Jag har somsagt inte redigerat nån av dom.


 

Yepp, det blev mycket bilder på vitsippor..  


 


 

OMG! Jag kan inte tro det! En... en TRÄDSTAM?!


 

Haha, kaka?


Mmm, vaniljgifflar  


  

Hihi, ett läppglans.





 




 Nepp, jag vet inte heller vad det är...



  

Typ stenar i en tavla..? Mmmh.



Normalt att ha en sån hemma liksom.... Lalala...




Det var del 2, vi hörs imon!

.

Av Ellen - 9 augusti 2012 12:44

  

Sorry för att det där "Dagens citat" kom med.. Jag kopierade bilden från en annan blogg, ooups..?  

Av Ellen - 9 augusti 2012 11:47

God morgon! Eller vänta... God dag..? I alla fall, HEJ!  

Jag vaknade 9 idag. Fattar du?! NIO! Alla fattar ju att man inte kan vakna klockan nio på sommarlovet?! Förlåt för mitt utbrott..

Vad gör ni idag då? Själv gör jag ingenting.. Tummen upp för det!  


Imorgon kommer Blerina hem!!  Hoppas jag i alla fall.. Hon sa det innan hon åkte men man vet ju aldrig om nått ändras  


Jag ska försöka gå till pappa idag och göra en videoblogg! Men bara om den där mystiska bilen inte står kvar  Haha, vad weird det här inlägget blev.. Bara massa små stycken om absolut ingenting. Men bättre än ingenting eller?


Bara jag som stör mig på den där Proviva-reklamen? Kan hela utantill haha ni bah: "Men guuud vad bra du är Ellen!!! Ingen annan i hela Sverige kan ju det!? Den innehåller ju inte direkt 10 ord?" Man bah: Nää, precis.. Lägger upp den här under.


Bloggar nog mer sen! Puss


Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards