lifeinmyownway

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Ellen - 1 augusti 2012 18:44

Hej! Jag mår jätteilla just nu! Känns som om jag ska spy närsomhelst... Usch! Nej, men idag har jag varit  ute och.. ja vet inte. Inget, haha. Nej men jag och min lillebror var ute och visste inte vad vi skulle göra så vi gick till Ica och köpte  Chokladbollar och drickyoughurt och gick och satte oss på en kyrkogård (?!), haha jag vet inte varför vi gjorde det men jaja. Det var la mysigt eller nått  Vi kom hem för typ en halvtimme sen, och nu mår jag som sagt illa som faan! Men jahapp. Vet inte om jag ska gå ut en stund sen eller om jag ska stanna hemma och kolla på film eller så? Hmm... Får se  

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer men vi hörs senare eller imon! Puss!


 

Av Ellen - 1 augusti 2012 10:53

Hej! Jag tänkte svara på frågorna nu! Eftersom det inte gick att lägga ut videon svarar jag på dom nu istället  


Hej, jag gillar också att fota. Vad fotar du med? Vad för kamera?


Svar: Jag fotar med Canon EOS 1100D!

 

 

Tjo, vilken är din favorit maträtt?

 

Svar: Jag har ingen direkt favorit... Men jag älskar vitlök och starka saker så ja, haha..

 

 

om du kunde vara ett djur för en dag, vilket och varför? Inte bara vanliga djur, du kan också välja "fantasi" djur

 

Svar: Jag har verkligen ingen fantasi, så... Jag vet inte. Fågel? Haha  

 

 

Tjenix! Har du något husdjur?
Om inte, vill du ha något?

 

Svar: Japp det har jag. Två marsvin. Eller ett egentligen, det andra är min lillebrors. Jag döpte min till Molly (orginellt...?) och min lillebror döpte sitt till Snurran? Jaadu, jag vet inte heller varför.


 

Har du haft en blogg tidigare?

 

Svar: Ja. Jag hade en med min kompis Blerina. Den hette "thecucumbers.bloggplatsen.se" Haha... Men vi bloggar inte där längre. 

 

 

Vad ar din favoriit mat?????????????

 

Svar: Det svarade jag på innan  

 

 

eftersom att du ska svara på det i en video skulle jag vilja se din reaktion till homestuck karaktärerna. Och då menar jag att du väntar tills du filmar med att gå och kolla upp dom :33 (det är inget farligt)

 

Svar: Tyvärr så kunde jag ju inte svara i en video. Men hon skrev sen att jag skulle kolla på en bild som jag absolut inte fick kolla på tills jag svarade. Och ja, jag svarade ju på dom i ett videoinlägg (som inte kom upp) och jag kan bara skriva min reaktion till bilden: Vafan...?

 

 

Hej :) 
Vilken är din favorit :);):o;(:( <------
Min är nog :)

 

Svar: Min är nog också :), och den jag inte gillar är väl typ ;(...

 

 

Är du tillsammans med någon?

 

Svar: Nepp..

 

 

 du får nu en magisk kraft av mig, vilken du vill som du kan ha i en hel dag. Vilken kraft väljer du och varför?

 

Svar: Som jag sa har absolut ingen fantasi... Men det skulle väl vara att kunna läsa andras tankar...

 

 

Hm... Ska jag ställa en fråga? Svårt... Gillar du glass? 


Svar: Jepp, det klart! Haha. Nä men jag älskar verkligen Ben and Jerrys! Jag har ätit alla smaker snart  


 

Gillar du sex? ;)

Svar: Jag vet inte. Det är lite konstig form. Jag tycker 3 är finare  




Hej! Du äger verkligen! Din blogg är helt suverän! Nu till frågorna.. Har du några syskon? 
Kan inte du lägga upp en video där du sjunger?
Kan du inte spela in en viedo där du visar ditt rum?


Svar: 1. Jag har två syskon, en lillebror som är 11 och en storasyster som är 23 snart!

         2. ALDRIG! Haha, nej men dom enda jag har sjungit för är typ dom där lärarna man var tvungen att sjunga för          

             på utagningen till musikklassen. Usch ryser bara jag tänker på det! Men jag kom in i alla fall  

         3. Tyvärr så kan jag ju inte lägga upp videor så det får väl bli att jag tar bilder på det. Men visst, det kan jag!


Om du bara fick välja 4 saker att ha med till en öde ö vad skulle du ha med då?


Svar: Hmm.. Vi hade den här frågan i skolan en gång har jag för mig.. Men det skulle väl vara en sån där, vad heter det? Machete eller hur det stavas  En tändare, vatten och typ en person. För man kan ju inte leva helt ensam hur länge som helst? Eller?



här får du en till fin fråga, om du fick leva i en bok/film, genom hela boken(serien/whatever) elr filmen vilken bok/film och varför?


Svar: Hm.... Cirkeln tror jag. Den här asså:   Eftersom dom har såhär krafter och så. Jag menar, hur coolt skulle det inte vara att kunna läsa varandras tankar, bli osynlig eller kunna styra över folk? Haha, jag vet att jag låter som en nörd, men varför skulle jag bry mig?


Visa din favorit tröja om du ska svara med video. Om du inte ska det så: Vad är din favorit frukt.

 

Svar: Det får väl bli att jag svarar på favorit frukt då! Hm.. Asså jag tål inte äpple, päron, typ banan? eller nektarin. Sen är det säkert fler jag inte kommer på nu. Men juste, jag tål äpple utan skal, så, äpple utan skal  

 

 

 

Förlåt för att det blev heeeelt konstigt, men jag orkar inte göra om. Du ser ju i alla fall vad det står! Hörs sen! Puss

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards