lifeinmyownway

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Ellen - 14 augusti 2012 20:16

Tjena mittbena! Vad gör ni denna vackra kväll? Själv sitter jag och kollar på Allsång på Skansen haha.. Kul kul..

 Vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag videobloggar nog imon! Ha en fortsatt bra kväll (vuxen-poäng? Haha ;))

Nu måste jag snart gå hem! Puss!


 

Random bild  


Av Ellen - 14 augusti 2012 17:54

Hej! Just nu är jag på jättebra humör! Vet inte varför, ÄLSKAR ALLT OCH ALLA just nu, haha  Vet inte om jag ska gå till pappa och göra nån skojsig (ska börja använda det ordet mer! Bra ju?) videoblogg... Vad tycker ni?


Har fått jättemycket (okej det var väl att ta i..) fler besökare den senaste tiden.. 20 per dag ungefär. SLUTA SKRATTA. Haha, nej men det är mycket för mig  


Asså ååh, vet inte vad det är med mig! Är så jävla glad! Skulle inte varit det utan 2 personer  Löööv juu!


Nu ska jag dra. Ha det bra! Puss puss mina älskade läsare (Widerstedt-style..?), så hörs vi sen!


 

Det är jag just nu!  

Av Ellen - 14 augusti 2012 10:42

Godmorgon! Mår inte superbra idag asså.. Men ska i alla fall åka in till stan och äta glass på den där italenska glassgrejsen som jag pratade om i ett tidigare videoinlägg  Yummy! Ska nog ta en kula med pistagenöt och en med kokos som förra gången, sååå goda  Sen ska jag typ till biblioteket  Så om ni har något tips om nån bra bok får ni kommentera det! För nu kommer jag med låttips till er:


Samson - Regina Spektor


Fidelity - Regina Spektor


Eet - Regina Spektor




Hur bra är dom inte?! Dom är gammla men vadådå? Dom är forfarande bra. Lyssnade jättemycket på dom här för typ ett halvår sen, men nu idag lyssnade jag på dom igen och asså, det här är låter helt sinnessjukt men man får typ en speciell känsla när man lyssnar på låtar man lyssnade på för ett tag sen.. Mitt liv SÖG just den där tiden men nu har jag fixat till till allt och låter inga idioter komma in i mitt liv. Jag vågar nu. Jag klarar det.


Hahahaha, fan vad ägig jag lät! Som en psykolog eller nått, men det är sant... Undra hur många där hemma som satt och himlade med ögonen och lyfte på ögonbrynen.. Men vet ni? JAG SKITER I ALLA IDIOTER.

 

Så, nu har ni hört tillräckligt av mina deprimerade historier. Jag blir deprimerad av det i alla fall, när jag tänker på hur det var asså. Men nu skiter vi i det 

Ha en bra dag så hörs vi senare! Puss!

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards