lifeinmyownway

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Ellen - 12 augusti 2012 19:25

Men jag gör det ändå? Haha, hej föresten! Nej men jag känner inte för det... 


Imorgon ska jag försöka gå till pappa och göra en video om datorn är där... Om jag inte ska vara med Bler... För hon sa att hon skulle komma hem idag, men jag vet inte om hon gjort det så det kanske får bli på tisdag  


Resten av kvällen ska jag bara ta det lungan (ellen-ord), kolla på film eller nått sånt... Men vi får höras imon eller nått, eftersom jag inte är på humör. Puss.


 

Har redan lagt upp den men det var min första bild så jag tänkte att ni hade glömt den.. Haha.


Av Ellen - 12 augusti 2012 10:05

Vet inte om ni fattade att det var meningen som en sång.. Men jag kom inte på fortsättningen men det är väl typ: Godmorgon, godmorgon idaaaag! Ochingenfattarettskitsådetblevpinsamstämmning...


Idag ska jag inte göra så mycket (gud vad ovanligt Ellen!).. Men jag ska typ åka till Nässjö och kolla när min lillebror spelar nån bajstråkig fotbollsmatch. Vet inte varför jag följer med men jaja..  Sen efter ska vi äta på något ställe, som min lillebror får bestämma (det var typ för att vi åt tacopaj igår och han gillar inte det, så då blev han typ sur och sa att han aldrig får mat han gillar, vilket han får.. Men jaja, då sa mamma i alla fall att han får bestämma var vi ska äta idag.. Fan fubbrisch ju.. Nu ska jag också börja klaga på maten så jag också får välja var vi ska äta  ).. Mamma sa direkt bah: Men inte macdonalds, haha  Så vi får se vad det blir... Tror ändå det blir macdonalds tillslut  


Så det kommer vara min dag, hehe.. Vad ska du göra idag?


Oj juste, glöm inte svara på den nya frågan. Bara en har röstat hitills...


Puuss  


 

Jag hittade ingen passande bild så jag tog den första jag såg  

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards