lifeinmyownway

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Ellen - 8 augusti 2012 19:01

Haha, det blev så många bilder så det får bli i olika delar. Föresten, jag redigerar inte NÅGRA bilder! Några bah: Jag har inte redigerat dom, har bara fixat med ljuset så att färgerna blir starkare. Man bah: What?! Då har du ju redigerat dom?! Haha, jaja. Men jag gör i alla fall inte det! Jag visar orginalet  

 

Yummy!

 





 

 

 

Dom bästa böckerna!

 

 

Bilden är tagen genom mitt fönster, därför är den inte suuperbra...

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Haha, nej jag vet inte heller vad det är  

 

 

Broccoli?! Haha...

 


SÅÅÅ. Det var den första delen. Det får bli fyra delar med 11 i varje, nästa kommer imon Puss

 


Av Ellen - 8 augusti 2012 17:23

Hej allihopa! Tack så mycket för att det är så många som kollar på min blogg varje dag! Okej det kanske inte är så många... Men det är många för mig  

Det blir somsagt inget videoinlägg idag.. Min pappa är inte hemma (det har han inte nån av dom här dagarna jag har videobloggat men jaja) och det stog nån mystisk bil där också, haaha  Men det kommer nog imon!

Då svarar jag nog på lite "frågor", haha... Ni får se imon helt enkelt..  Jag ska snart fixa en liten "bildbomb" på tråkiga saker som blommor tex. Detta gör jag mest för att se själv vilka bilder jag har tagit, haha  

Föresten! Ni vet omröstningen? När 10 stycken har svarat på den så ska jag byta fråga  Så svara på!

 

Bilderna kommer upp snart! Puss. 


Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards