lifeinmyownway

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Ellen - 15 augusti 2012 21:00

Hej! Det var rätt kul idag i skogen i alla fall, haha.. Men jag plockade inga blåbär, jag satt och läste och tog kort  

Men dom kommer sen!

Imorron vet jag inte vad jag ska göra. Men det blir väl nått tillslut. Äh, jag har ändå inte vad jag ska skriva så bilderna får väl komma nu istället haha..


 


  

Ninja 1..


 

..och ninja 2, haha..


 

Misslyckad..?



 


 

Weird bild.. Men.. jag gillar den typ? Ännu weirdigare..!


 

Stoppa mobbning! Haha, nej jag skojar. Tror jag gjorde så för att min lillebror skulle sluta ta kort eller nått..


 

Smidigt det ser ut!


 

Där gav jag upp, haha  


 



 

Vi tog typ asmånga bilder där jag hoppade.. ja, här är den bästa... Gissa hur dom andra såg ut då?


 


 

Haha...


 

Nääärbild..!


 

Nu är det slut på skor, nu kommer lingon istället!!! På ett kort...




... Normly.







Blåbäär!


 

Jag och min lillebror gick upp i ett älgtorn eller vad det heter.. Haha.


  

Min bror skjuter en osynlig älg med en stav... Hm.


 



Så det var alla för den här gången! Puss och godnatt!


Av Ellen - 15 augusti 2012 10:46

Blöööööööööh, vad tråkigt! Dööör... Det tar en sån jävla tid att bara täcka botten ju! Mamma typ tvingar oss. Haha, jag ska typ bara sitta och fika eller nått..  

Är lika glad idag. Vad fan är det med mig? Men jaja, jag får väl njuta av stunden?  


Idag lovar jag nästan att det kommer en eller annan videoblogg! Min lillebror har träning och min pappa tränar dom så då är jag ensam hemma  Eller ja.. Hos pappa.


Tror inte på gud men låten äger ändå.

Presentation


Hello! Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 13 år som älskar att fotografera, spela piano och sjunga. Ja, musik helt enkelt :) Jag går i 7:an, i en musikklass. Jag kommer blogga om min vardag, fotografering och musik! Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 0-9
 10
 11
 12
 13
 14-90

Vädret

Väder Huskvarna

Betygsätt min blogg!

Dagens gåta

Dagens gåta

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards